همشهری آنلاین: رئیس جمهور بنا به دعوت رسمی رؤسای جمهور سوئیس و اتریش، و در راس یک هیات بلندپایه اقتصادی و سیاسی دوشنبه ۱۱ تیر به این دو کشور سفر می‌کند.

روحانی

به گزارش مهر،معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور بنا به دعوت رسمی رؤسای جمهور سوئیس و اتریش، فردا به این دو کشور سفر می‌کند.

پرویز اسماعیلی افزود: حجت الاسلام حسن روحانی در صدر یک هیأت بلندپایه سیاسی و اقتصادی فردا به دعوت رئیس جمهور سوئیس برای سفری دو روزه به برن سفر می‌کند.

وی اظهار داشت: دیدار و مذاکره با رئیس جمهور سوئیس، دیدار با ایرانیان مقیم و نیز امضای اسناد همکاری در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های آقای روحانی در سفر به سوئیس است.

اسماعیلی افزود: رئیس جمهور سپس با دعوت رسمی رئیس جمهور اتریش، برن را به مقصد وین ترک خواهد کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دیدار با هموطنان مقیم اتریش، دیدار و مذاکره با رئیس جمهور و همچنین صدر اعظم اتریش و نیز امضای اسناد در عرصه های مختلف همکاری از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده آقای روحانی در وین خواهد بود.

اسماعیلی گفت: رئیس جمهور را در سفر به اروپا تعدادی از وزرا و مقامات سیاسی و اقتصادی همراهی می‌کنند و همچنین گروهی از کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی کشورمان با حضور در سوئیس و اتریش با طرفین تجاری خود مذاکره خواهند کرد.

کد خبر 409520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha