هنشهری آنلاین- سجاد میرزامهدی تهرانی: بازی مرد عنکبوتی(Spider Man) یک بازی روبه انتشار انحصاری برای کنسول PS۴ است که قرار است ۷ سپتامبر منتشر شود.

طزذط

این بازی توسط اینسومنیاک گیمز توسعه یافته‌است و بوسیلهٔ سونی اینتراکتیو انترتینمنت قرار است به نقل سازندگان بازی در سال۲۰۱۸ به‌طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. این اولین بازی مجوزی است که توسط اینسومنیاک گیمز توسعه یافته‌است.

این بازی یک داستان جدید از مرد عنکبوتی را روایت می‌کند و به فیلم یا کتاب کمیک ارتباط نخواهد داشت. این بازی هر دو جنبه‌های شخصیت پیتر پارکر و مرد عنکبوتی را پوشش می‌دهد و از ویژگی‌های یک مرد عنکبوتی با تجربه‌تر برخوردار است.

داستان این بازی درباره پیتر پارکر جوانی ۲۳ ساله است که در آزمایشگاه در حال تحصیل است و در حال فارغ‌التحصیل شدن از کالج است.

هشت سال است که پیتر در نقش مرد عنکبوتی است و به عنوان محافظ شهر نیویورک نقش خود را ایفا کرده‌است.  مرد عنکبوتی یک بازی اکشن-ماجراجویی است که در یک جهان باز در شهر نیویورک روایت می‌شود و با ژرفانمایی سوم شخص دنبال می‌شود.

بازیکنان قادر خواهند بود از توانایی‌های مرد عنکبوتی شامل پرتاب تار، و خزیدن بر روی دیوار و همچنین از عناصر جدید دیگری در روند بازی استفاده کنند که یکی از آنها توانایی عبور از موانع با استفاده و به شکل پارکور است. مبارزه محیطی، رویداد فوری و مخفی‌کاری نیز از ویژگی‌های دیگر این بازی است.

کد خبر 409467

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گزارش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha