همشهری آنلاین: سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: رابطه سپاه با مردم ناگسستنی است و بر این اساس نمی‌تواند نسبت به مشکلات آنها بی ‌تفاوت باشد.

رمضان شریف

به گزارش ایرنا، سردار رمضان شریف در سالروز گرامیداشت هفتم تیرماه در اردبیل با بیان اینکه سپاه مولود انقلاب اسلامی و مردمی ترین نهاد است افزود: به امید خدا با داشتن امنیت بر مشکلات فائق خواهیم آمد .

وی ایجاد امنیت و رفاه برای مردم را وظیفه ذاتی سپاه دانست و گفت: انقلاب اسلامی یک گفتمان برگرفته از سیره و روش اهل بیت(ع) و رسول اکرم(ص) است که مستضعفان جهان را علیه ظلم آگاه ساخته و به همین خاطر دشمنان درصدد هستند تا انقلاب و مردم ایران هزینه‌های سنگینی بابت این گفتمان بپردازند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب شده تا استکبار ستیزی از منطقه و جغرافیای جهان اسلام فراتر رود، اضافه کرد: دشمنان معتقد بودند جوانانی در ایران هستند که دوران انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکردند غافل از اینکه قدرت گفتمان انقلاب اسلامی در اذهان ملت نفوذ کرده است.

شریف ادامه داد: ما در ایران مفهوم گرانی و بیکاری را می دانیم و سپاه به سهم خود برای رفع این مشکلات اقدام کرده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به رغم شایعات استکبار جهانی روز به روز تقویت و ارادت مردم به رهبری هم افزون تر شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: دشمن دوست دارد تصویری مطابق میل و سلیقه خود از جمهوری اسلامی به جهانیان نشان دهد از طرفی حقوق بشر ایران را محکوم می کند از سوی دیگر به دنبال ناامیدی مردم است تا با این ترفندها اراده مردمی را در دفاع از ایران اسلامی سست کند.

شریف گفت: یکی از مشکلات اساسی ما این است که بخوبی نتوانستیم آرمان های انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنیم و ضروری است متولیان فرهنگی نسل حاضر را با آرمان های امام و رهبری آشنا سازند.

کد خبر 409247

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha