شنبه ۱۵ دی ۱۳۸۶ - ۰۶:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسئول اطلاعات راه‌های وزارت راه و ترابری درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور گزارشی ارائه داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد رضا علامی گفت: دراستان آذربایجان غربی در مسیرهای تکاب، سردشت، پیرانشهر و در استان آذربایجان شرقی در محورهای اهر و کلیبر بارش برف ادامه دارد و جاده‌ها نیز لغزنده است.

وی افزود: همچنین دراستان اردبیل در مسیرهای حیران، نمین، مشکین بارش برف اعلام شده است و در گردنه‌های الماس و لنگان سطح جاده به علت یخبندان لغزنده است و در برخی مسیرهای استان به‌دلیل وجود مه دید کافی وجود ندارد.

در استان کردستان بارش برف در مسیر بانه ادامه دارد و اغلب مسیرها مه آلود است.
در استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و کرمان بارش برف و باران در مسیرهای ارتباطی گزارش شده است.

وی افزود: دراستان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و قم نیز بارش باران ادامه دارد و در حوزه استحفاظی اداره کل راه و ترابری ایرانشهر به‌دلیل بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های مسیر محورهای فرعی کنارک به زرآباد و نیکشهر به بنت تا اطلاع بعدی مسدود است.

در استان لرستان باند رفت محور خرم آباد - پلدختر به دلیل رانش زمین در محدوده کیلومتر 95 ملاوی از ساعت 18 روز 14 دی تا اطلاع بعدی مسدود است و تا برطرف شدن مشکل این مسیر رانندگان وسایل نقلیه می‌توانند از طریق جاده خرم آباد - کوهدشت - زانگوگه - پلدختر تردد کنند.

علامی به رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد سفر و عبور از محورهای کوهستانی و برفگیر را دارند، توصیه کرد: خودرو خود را به لوازم ایمنی زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

بارش دوباره برف در لواسان و رودبار قصران  

بارش دوباره برف در لواسان و رودبار قصران شهرستان شمیرانات آغاز شده است.باتوجه به بارش‌های اخیر تمام منطقه سپیدپوش است اما با تلاش ماموران شهرداری و اداره راه و ترابری شهرستان شمیرانات تمام راه‌های شهری و روستای منطقه باز است و مشکلی برای رفت و آمد وجود ندارد.

کد خبر 40924

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز