همشهری آنلاین: نتایج آخرین روز جدول اصلی مسابقات تنیس رده‌های سنی زیر ۱۰ ، ۱۲ و ۱۴ سال دختران و پسران مشخص شد.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، مسابقات آخرین روز جدول اصلی رده‌های سنی زیر 10 ، 12 و 14 سال دختران و پسران به میزبانی هیات تنیس قزوین برگزار و در پایان از بین تنیسورهای راه یافته به فینال چهره نفرات قهرمان مشخص شد.

در رده سنی زیر 10 سال ملوین نجاریان با نتیجه ( 4-2 ، 1-4 و 1-4 ) مقابل مانی ملاعسگری به پیروزی رسید و در جایگاه نخست ایستاد، ملاعسگری نائب قهرمان شد و کیارش کهترپورفریمان و رادين فهيمي نیز سوم مشترک شدند.

در رده سنی زیر 12 سال کسری رحمانی با نتیجه ( 1-6 و 2-6 ) سام پازكى را برد و قهرمان شد، پازكى دوم شد، امیرحسین نبی‌لو و آرين خاوري عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی زیر 14 سال امیررضا آرمیون با شکست ( 3-6 ، 1-6 ، 6-2 ) مبین اکبرپور سماکوش قهرمان شد، اکبرپور سماکوش عنوان نايب قهرمانی را کسب کرد و طاها وزیری حرمی و صدرا وزیری حرمی نیز در رده سوم ایستادند.

همچنین در بخش دختران در رده سنی زیر 10 سال یاسمن یزدانی با نتبجه (2-4 و 0-4) شان آی بیوک را برد و قهرمان شد، آی بیوک در جایگاه دوم ایستاد، فردخت علیمی و رها کارآور نیز عناوین سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی زیر 12 سال دختران مهرانا سلیمانی‌پور با نتیجه ( 5-7 و 5-7 ) هانا سلطانی را مغلوب کرد و در جایگاه نخست قرار گرفت، سلطانی دوم شد و سارا اصل رسولی و یاسمن یزدانی سوم شدند.

در رده سنی زیر 14 سال رومینا زینالی با پیروزی (0-6 و 1-6) مقابل حریف خود قهرمان شد، هانا سلطانی نايب قهرمانی را کسب کرد، جیران رشیدی و کمند افشارزاده سوم مشترک شدند.

در بخش پسران 95 شرکت‌کننده و در بخش دختران 43 تنیسور از استان‌های مختلف حضور داشتند.

این رقابت‌ها در دو بخش دختران و پسران به مدت یک هفته به میزبانی هیات تنیس قزوین برگزار شد.

سرداوری این دوره از پيكارها بر عهده مهرداد قزلباش و الهام احمدی بود.

کد خبر 408998

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha