همشهری آنلاین: یکی از هشت تیم حاضر در سید یک جام جهانی در پایان هفته دوم دور گروهی مسابقات حذف شد: لهستان

 لهستان - کلمبیا

با برگزاری بازی کلمبیا و لهستان و پیروزی ۳ بر صفر نماینده آمریکای جنوبی، یاران لواندوفسکی از دور مسابقات کنار رفتند. لهستان در حالی وارد این مسابقات شد که در سید یک جام جهانی حضور داشت و جزو هشت تیم برتر مسابقات بود. همچنین در کنار محمد صلاح که به همراه مصر حذف شده، لواندوفسکی نیز به دومین بازیکن بزرگ حذف شده از رقابت‌ها تبدیل شد.کلمبیا ۳- صفر لهستان

داور: سزار راموس (مکزیک)
ورزشگاه: اکاترینبورگ

گل: یری مینا (۴۰)، رادامل فالکائو (۷۰) و خوان کوادرادو (۷۵)

کارت زرد: بدنارک (لهستان)

کارت قرمز : _

ترکیب لهستان: ووزچک شزنی، میشل هازدان، یان بدنارک، یاسک گورالسکی، روبرت لواندوفسکی، گریگور کریچوبیاک، مسج ریواس، بارکوژ برزینسکی، پیوتر زیلنسکی، لوکاس پیسچک، داوید کوناسکی.

ترکیب کلمبیا: داوید اوسپینا، سانتیاگو آلیاس، ویلمار باریوس، آبل آگیلار، رادامل فالکائو، خامس رودریگز، خوان کوادرادو، یری مینا، یوهان موجیکا، خوان کوئینترو، داوینسون سانچس.

به گزارش ایسنا، دور دوم مرحله گروهی جام جهانی روسیه با دیدار لهستان و کلمبیا به پایان می‌رسد.

  • نیمه اول

دیدار با سوت سزار راموس آغاز شد و لهستانی ها بازی را هجومی شروع کردند و در همان دو دقیقه نخست صاحب دو ضربه کرنر شدند.در ادامه بازی دو تیم آرام شد و توپ بیشتر در میانه های میدان در جریان بود.

دقیقه ۲۵: نفوذ خطرناک خوان کوادرادو نزدیک بود تا موقعیت خطرناکی روی دروازه لهستان ایجاد کند ولی این توپ از دست رفت.

دقیقه ۳۶: کوادرادو با حرکت انفرادی می توانست دروازه لهستان را باز کند ولی شزنی در ثانیه آخر مانع گل خوردن تیمش شد و این فرصت هم از دست رفت.

دقیقه ۴۰: یری مینا موفق شد روی پاس خامس رودریگس دروازه لهستان را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. او با ضربه سر موفق به باز کردن دروازه لهستان شد.

در نهایت نیمه نخست بعد از اعلام ۴ دقیقه وقت های اضافه به پایان رسید.

  • نیمه دوم

نیمه دوم بازی نیز با سوت داور مکزیکی آغاز شد و لهستانی ها کمی جلو کشیدند تا گل خورده را جبران کنند. در دقیقه ۵۷ ضربه کوادرادو با اختلاف نه چندان کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: روبرت لواندوفسکی در موقعیت خوبی قرار گرفت و می توانست دروازه اوسپینا را باز کند ولی با درخشش دروازه بان کلمبیا این موقعیت از بین رفت.

دقیقه ۷۰: رادامل فالکائو موفق شد گل دوم تیمش را نیز وارد دروازه لهستان کند تا خیال کلمبیایی ها را راحت کند.

دقیقه ۷۵: خوان کوادرادو موفق شد پاس زیبای خامس رودریگس را وارد دروازه لهستان کند و حکم حذف لهستان را از این جام امضا کند.

دقیقه ۸۷: شوت زیبای لواندوفسکی را اوسپینا از زیر طاق دروازه راهی کرنر کرد.

در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر کلمبیا برابر لهستان به پایان رسید تا با این نتیجه کلمبیا به صعود امیدوار باشد و لهستان نیز حذف شود.

کد خبر 408874

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha