همشهری آنلاین: مانور‌های دوره‌ای آمادگی واکنش در شرایط اضطراری در پایانه‌های فتح آباد، صادقیه(غرب)، شهید کلاهدوز و مهرشهربا هدف اجرای سیاست‌های کلان شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه برگزار شد.

ریل

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه ، محسن محمديان،مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل  شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري  تهران و حومه افزود: مانور واکنش در شرایط اضطراری با توجه به الزامات سيستم‌هاي مديريت كيفيت ايزو 9001 و زيست محيطي ايزو 14001 جمعه اول تير در پایانه‌های فتح آباد، صادقیه(غرب)، شهيد كلاهدوز و مهرشهر به صورت هم‌زمان اجرا شد.

محسن محمديان تصريح كرد: مانور از خط خارج كردن و به خط برگرداندن( DERAILING - RERAILING)  توسط پرسنل شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه در پایانه‌های فتح آباد، صادقیه(غرب)، شهيد كلاهدوز و مهرشهر به صورت همزمان در محدوده پارکینگ، تعمیرگاه و یکی از خطوط ریلی منطقه بالاستی انجام شد.

او خاطرنشان كرد: این مانورها با هدف ارتقاء سطح دانش و توانایی پرسنل، به صورت دوره‌ایی برگزار می شود تا آمادگی لازم را در مواقع بروز بحران داشته باشند.

کد خبر 408773

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha