شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
۰ نفر

با شکایت خانواده‌های ۳بیمار که در جریان ۳عمل جراحی جداگانه جان باخته بودند، رسیدگی به این پرونده‌ها در دادسرای جرایم پزشکی تهران آغاز شد.

به گزارش همشهری، نخستین حادثه مرگ زنی 35ساله بود که ساعت 15:40سه‌شنبه گذشته از سوی مأموران کلانتری یوسف‌آباد به قاضی ویژه قتل تهران گزارش شد. قربانی برای زایمان به یکی از بیمارستان‌های پایتخت رفته بود که هنگام عمل جراحی جانش را از دست داد. خانواده قربانی با مراجعه به کلانتری شکایتی علیه تیم جراحی مطرح کردند و گفتند که قصور آنها باعث مرگ زن جوان شده است. با دستور قاضی جنایی، پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شده است.

چند ساعت پس از این حادثه این بار گزارش مرگ مردی 36ساله از طریق کلانتری یوسف‌آباد به قاضی جنایی اعلام شد. دومین قربانی مردی 36ساله بود که برای عمل جراحی لاغری به بیمارستانی مراجعه کرده اما هنگام عمل جراحی جانش را از دست داده بود. با شکایت خانواده وی علیه کادر پزشکی، این پرونده نیز در اختیار دادسرای جرایم پزشکی قرار گرفت.

اما آخرین حادثه ساعت 23:50سه‌شنبه به قاضی جنایی تهران اعلام شد. قربانی پسری دو ماهه بود که هنگام ختنه جانش را از دست داده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که پزشک معالج از بستگان کودک بوده که روز حادثه عمل جراحی را در داخل خانه انجام داده اما به‌دلیل حساسیت کودک به لیدوکایین، وی جانش را از دست داده است. پرونده این حادثه نیز با شکایت خانواده کودک برای رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شد.

کد خبر 408753

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha