همشهری آنلاین: شخصیت ابرقهرمان زنی که یکی از چهره‌های داستان‌های «اسپایدرمن» است حالا فیلم خودش را خواهد داشت.

سینما

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلمی بر پایه شخصیت «سیلک» از مجموعه کمیک‌بوک‌های مارول در حال حاضر در دست ساخت است که حول محور زنی به نام سیندی مون می‌گذرد. او یک ابرقهرمان زن کره‌ای -‌ آمریکایی است.

کمپانی سونی پیکچرز با ایمی پاسکال تهیه‌کننده همراه شده تا فیلمی بر پایه این شخصیت بسازند که نخستین بار در کمیک‌بوک «اسپایدرمن خارق‌العاده شماره یک» در سال ۲۰۱۴ دیده شد. این شخصیت محصول دن اسلات نویسنده و هومبرتو راموس هنرمند است.

او بخشی از داستان اصلی پیتر پارکر است که در آن قرار بوده نمایشی از استفاده پرتوهای رادیواکتیو در یک نمایشگاه علمی برگزار شود که به مشکل برمی‌خورد. یک عنکبوت در معرض مقادیر بالای رادیواکتیویته قرار می‌گیرد و با گاز گرفتن پارکر باعث به وجود آمدن شخصیت اسپایدرمن می‌شود.

شخصیت مون هم که یکی از دانشجویان دیگر حاضر در کلاس پارکر است، تقریبا در همان موقع توسط عنکبوت رادیواکتیو گاز گرفته می‌شود. به این ترتیب او قابلیت حرکت کردن با سرعتی فوق‌العاده، شلیک کردن تار از نوک انگشتانش و قابلیت «حس عنکبوتی» یا «حس سیلک» را کسب می‌کند. تیفانی اسپنسن نقش این شخصیت را در فیلم «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» سال گذشته ایفا کرد. در آن فیلم هم ایمی پاسکال در کنار کوین فایگی مرد اول کمپانی مارول به عنوان یک تهیه‌کننده حضور داشت.

سونی هنوز نظری درباره این پروژه که در مراحل اولیه به سر می‌برد، نداده است. همچنین هنوز جزییاتی از خط داستانی آن مشخص نشده و کارگردان، نویسنده و بازیگری نیز به پروژه متصل نیست.

پاسکال تا سال ۲۰۱۵ رییس هیات مدیره کمپانی سونی پیکچرز بود و بعد از آن کمپانی پاسکال پیکچرز را به وجود آورد. از آن موقع تا به حال، او تهیه‌کننده فیلم‌های «شکارچیان روح»، «بازی مالی»، «پست»، اسپین‌آف‌های جدید اسپایدرمن یعنی «ونوم»‌ و «نقره‌ای و مشکی» و همچنین «دختری در تار عنکبوت» با نقش‌آفرینی کلر فوی بوده است. فیلم «ونوم» با بازی تام هاردی روز پنجم اکتبر اکران می‌شود.

فیلم «کاپیتان مارول»‌ با بازی بری لارسون نخستین فیلم ابرقهرمانی زنانه مارول خواهد بود. این فیلم روز هشتم ماه مارس توسط دیزنی اکران خواهد شد.

کد خبر 408712

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha