همشهری آنلاین: امیر خلبان اسماعیل لشکری طی حکمی از سوی امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش به فرماندهی پایگاه شهید دوران منصوب شد.

شاه‌صفی

به گزارش فارس، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه شهید دوران نیروی هوایی ارتش با حضور فرماندهان و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری برگزار شد و طی حکمی از سوی امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان اسماعیل لشکری به فرماندهی پایگاه شهید دوران منصوب شد.

در این مراسم فرمانده نیروی هوایی با قدردانی از تلاش‌های امیر خلبان محمدی فرمانده سابق پایگاه هوایی شهید دوران گفت: کسب عناوین متعددی که پایگاه شهید دوران در طول مدت فرماندهی امیر محمدی در سطوح مختلف نیروهای مسلح کسب کرده حاکی از موفقیت وی در مسئولیت محوله است.

وی در ادامه افزود: با تلاش و پشتکار نیرو‌های خدوم پایگاه هوایی شهید دوران توانسته‌ایم در رسیدن به خودکفایی درخصوص نوسازی و بازسازی ناوگان نیروی هوایی موفقیت‌های بسیار خوبی را کسب کنیم.

شاه‌صفی اظهار داشت: پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با قدمت ۶۲ ساله از موفق‌ترین پایگاه‌هایی است که در تعمیر، نگهداری و اورهال انواع هواپیما‌های شکاری و ترابری شرقی و غربی فعالیت دارد.

فرمانده نیروی هوایی خدمت ده ساله امیر محمدی را در این پایگاه مایه مباهات نیروی هوایی دانست و اظهار داشت: این خلبان شجاع با مدیریت خوب خود، عملکرد بسیار خوبی را در در سطح نیروی هوایی داشته است.

کد خبر 408711

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha