همشهری آنلاین: تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوایان ایران با کسب ۱طلا، ۲ نقره، ۵ برنز و ۱۶۰ امتیاز نایب قهرمان مسابقات قهرمانی جهان کشتی در ولادیمیر روسیه شد.

Wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوایان کشورمان در سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در ولادیمیر روسیه با کسب 1مدال طلا ، 2 نقره و 5 برنز و 160 امتیاز نایب قهرمان شد، تیم روسیه با 230 امتیاز قهرمان شد و تیم ترکیه با 136 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا علی‌نژاد در دور نخست با نتیجه 14-3 برابر کشتی‌گیر روسیه مغلوب شد، در دور دوم به دلیل عدم حضور حریف بلغار به دور بعد صعود کرد، سپس 12-2 کشتی‌گیر ترک را مغلوب کرد و در فینال 12-1 مقابل حریفي از كشور میزبان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در ۶۱ کیلوگرم خشایار قیصری فیروز در دور اول برابر نماينده میزبان با ضربه فنی مغلوب شد و در پیکار با حریف قزاقستانی 7-9 شکست خورد و پنجم شد.

در ۶۵ کیلوگرم ناصر کریمی در دور نخست برابر کشتی گیر میزبان با نتیجه 10-0 مغلوب شد و وی در دور بعد حریفي از ترکیه‌ را ضربه فنی کرد، سپس 12-0 مغلوب کشتی‌گیر قزاقستان شد و به مدال برنز رسید.

در ۷۰ کیلوگرم عرفان توتونچی در دور اول با نتیجه 10-0 مغلوب کشتی‌گیر هندي شد و 13-3 از حریف قزاق شکست خورد. توتونچی برابر کشتی گیر ترکیه به دلیل مصدومیت قادر به ادامه مسابقه نشد و پنجم شد.

در ۷۴ کیلوگرم حمیدرضا کنعانی در دور نخست و در در پیکار با کشتی‌گیر روس با نتیجه 5-2 به برتری رسید و در مصاف با حریف قزاق 2-2 شکست خورد. کنعانی به دلیل عدم حضور حریف بلغار به دور بعد صعود کرد و توانست 9-0 کشتی‌گیر ترک را شکست داده و به مدال برنز دست یابد.

در ۷۹ کیلوگرم حمیدرضا خواجه در دور اول به دلیل عدم حضور کشتی‌گیر قزاق به دور بعد صعود کرد و برابر کشتی‌گیر ترک 14-3 مغلوب شد. خواجه برابر حریف میزبان ضربه فنی شد و به مدال برنز رسید.

در ۸۴ کیلوگرم سیدعلی عباسپور در مصاف با حریف قزاق با ضربه فنی مغلوب شد و 11-1 برابر حریف میزبان شکست خورد. عباسپور کشتی‌گیر ترکیه را با نتیجه 18-7 شکست و داد و حریف بلاروس را ضربه فنی کرد و به مدال برنز رسید.

در ۹۲ کیلوگرم علی شکیبازاده در دور اول به دلیل عدم حضور کشتی‌گیر ترک به دور بعد صعود کرد و برابر حریف هندی با ضربه فنی به برتری رسید. شکیبازاده در پیکار با کشتی‌گیر میزبان 11-0 مغلوب شد و به مدال نقره دست يافت.

در ۹۷ کیلوگرم مهدی ملکوتی اصل در مصاف با کشتی‌گیر ترک ضربه فنی شد و مقابل کشتی‌گیر میزبان 10-0 مغلوب شد. ملکوتی با نتیجه 10-0 حریف قزاق را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در ۱۲۰ کیلوگرم سعید فروتن‌نژاد کشتی‌گیر میزبان را با ضربه فنی شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

 

کد خبر 408370

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha