لوح تقدیر نخستین جشنواره ملی «آرمان برتر» با تقدیر از خانم سودابه جلیلی، مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه همشهری به این مؤسسه رسانه‌ای اهدا شد.

موسسه همشهری

در جشنواره آرمان برتر که به مناسبت روز روابط عمومی برگزار شده بود، 50شرکت، مؤسسه و رسانه برگزیده شدند که روابط عمومی مؤسسه همشهری یکی از منتخبان بود.

در مراسم اهدای لوح تقدیر به مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه همشهری، ‌جواد قائمی زاده، عضو روابط عمومی مجموعه آرمان برتر با بیان اینکه این مؤسسه در آینده‌ای نزدیک جشنواره ایران 1404را برگزار می‌کند، گفت:‌قرار است در این جشنواره 1404دستاورد در یک نمایشگاه معرفی شود. علاوه بر این هشتگی را با عنوان مسئولیت اجتماعی روابط عمومی طراحی کرده که در آن از بچه‌ها خواسته تا آرزوهایشان را بیان کنند تا روابط عمومی‌ها به‌عنوان مسئولیت اجتماعی تعدادی از این بچه هارا پوشش داده و آرزوی آنها را تا حد توان تأمین کنند.

به گفته قائمی‌زاده، بانک کارآفرینی اشتغال برنامه دیگر این مؤسسه است که در آن افراد جویای کار در بانک ثبت‌نام کرده و کارفرمایان با توجه به تخصص افرادمی توانند آنها را استخدام کنند اما نقش مؤسسه ما در این میان فقط آشنایی کارفرما و کارجو با یکدیگر است. در این بانک تخصص‌ها ارزیابی و افراد براساس آن رتبه بندی می‌شوند.

همچنین در تفاهمنامه‌ای که با خبرگزاری‌ها منعقد کرده‌ایم و آماده همکاری با مؤسسه همشهری هستیم، در مدرسه روابط عمومی همکاران روابط عمومی، مدیران و افرادی که تمایل دارند روابط عمومی را فرا بگیرند می‌توانند ثبت نام کرده و در مدرسه بورسیه شوند و بعد از اتمام دوره‌ها آنچه را در مدرسه فراگرفته‌اند در مؤسسات خود پیاده کنند.

در ادامه این مراسم خانم سودابه جلیلی، مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه همشهری با اشاره به اینکه مؤسسه همشهری در حوزه تالارهای گفت‌وگو می‌تواند درخصوص اختصاص فضا و اطلاع‌رسانی همکاری کند، گفت:‌درخصوص تکمیل بانک اطلاعاتی نیز می‌توانیم با مؤسسه همکاری داشته باشیم.

چرا که ما در روابط عمومی بانک، اطلاعاتی از سازمان‌ها، ادارات و بانک‌ها در همشهری داریم که می‌توانیم برای تکمیل بانک اطلاعاتی شما این اطلاعات را در اختیارتان بگذاریم. جلیلی درخصوص بانک کارآفرینی نیز گفت: ‌می‌توانیم در حوزه استارتاپ‌ها به مؤسسه کمک کنیم. در سازمان نیازمندی‌های همشهری متقاضیان کار و کارفرمایان را دسته‌بندی کنیم و به‌عنوان مثال یک آزمون برگزار کنیم و به افراد امتیاز دهیم و کارفرما و فرد جویای کار را به یکدیگر معرفی کنیم.

کد خبر 408349

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha