همشهری آنلاین: رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی از توسعه خط ۷ مترو تهران تا واحد علوم و تحقیقات خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر اقبال شاکری، با بیان اینکه موضوع حمل و نقل در شهر تهران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: به منظور سهولت رفت و آمد اهالی محله حصارک و دانشگاهیان سازمان مرکزی و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی موضوع توسعه مترو تا واحد علوم و تحقیقات یکی از بندهای تفاهم‌نامه دانشگاه با شهرداری تهران بوده که به صورت مستمر پیگیری شده است.

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در جلسه مشترکی با حضور مهندس هاشمی رئیس شورای شهر تهران مصوب شد شرکت مترو تهران خط ۷ را از میدان بوستان سعادت آباد تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات توسعه دهد. در مطالعاتی که دانشگاه آزاد اسلامی انجام داده ۳ ایستگاه در این بخش از خط ۷ مترو دیده شده و البته نیاز هست که مطالعات صورت گرفته نهایی شود.

شاکری با بیان اینکه در این جلسه راهکارهای اجرایی مورد بحث قرار گرفت و شرکت مترو برای اجرا اعلام آمادگی کرد، گفت: مقرر شد جلسه مشترکی با حضور شهردار منطقه ۵ و مدیر عامل مترو در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر برگزار شود تا هر چه سریع‌تر مقدمات اجرا فراهم شود.

وی افزود: مصوبه شورای عالی ترافیک شهر تهران برای این بخش از خط ۷ اخذ شده و متعاقب آن کار اجرایی شروع می‌شود.

شاکری خاطرنشان کرد: تاکنون منطقه شمال و شمال غرب تهران از نعمت خطوط مترو محروم بوده و توسعه خطوط ۷ و ۶ و ۴ به این مناطق موجب تسهیل زندگی شهری مردم این مناطق می‌شود و رونق کسب و کار و خدمات شهری را افزایش می‌دهد.

کد خبر 408331

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha