مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از بازپیرایی فضای سبز بوستان‌ها خبر داد و گفت: عملیات بهسازی فضای سبز در بوستان‌های امام علی (ع) وخیرین مدرسه‌ساز به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع آغاز شد.

بازپیرایی ۲۵۰۰ مترمربع از بوستان های جنوب شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه‌فر با اعلام این خبر افزود: با توجه به آغاز فصل گرما و در قالب طرح نگهداشت شهر، 7 هزار 400 متر مربع انواع نشاء فصلی و اصله نهال زبان گنجشک، زیتون، سرو و کاج در بوستان‌ها، پل‌ها و حاشیه اتوبان‌ها کاشته شد.

همچنین عملیات خشکه زنی و حذف شاخه‌های خشک 2 هزار 750 اصله درخت و حذف تنه جوش و پاجوش 35 هزار اصله درخت و ... انجام شد.

زنگنه فر با اشاره به افزایش گرما و رشد سریع گیاهان بر اقداماتی چون آبیاری، هرس، چمن زنی، حذف علف هرز، حذف تنه جوش و پاجوش، خشکه زنی، کاشت نشأ و سم پاشی و آبشویی درختان در بوستان ها و معابر به طور مستمر تأکید کرد.

معاون شهردار منطقه با درخواست از شهروندان در رعایت مصرف آب یاد آور شد: اداره فضای سبز این حوزه جهت مصرف بهینه و مقابله با کم آبی اقدام به آبیاری فضای سبز در ساعات خنکی روز و شبانه، استفاده از مخزن ذخیره آب در جنگل قدس و دریاچه بوستان های شهید باکری و شقایق می کند، ضمن اینکه به منظور جلوگیری از هدر رفت آب از روش‌های مکانیکی آبیاری (اسپیرینکلر و چرخشی) استفاده می‌شود.

کد خبر 408248

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha