یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
۰ نفر

پلیس در تعقیب جوان قاتلی است که با همدستی زن خیانتکار و ۲آشنای دیگر دست به جنایت زده و فراری شده است. به گزارش همشهری، این حادثه یازدهم دی‌ماه پارسال در شمال شرق تهران رخ داد.

متهم

مقتول مردی 50ساله بود که با چند ضربه چاقو در خانه‌اش حوالی شیان به قتل رسیده و بررسی‌ها نشان می‌داد زمان حادثه همسر و دختر هفت‌ساله وی خانه نبوده‌اند. از سوی دیگر تیم جنایی با حضور در محل پی برد که روز حادثه مردی جوان به نام محمد امین مهمان خانه مقتول بوده که همزمان با جنایت پابرهنه فرار کرده و حتی کفش و موبایلش را هم داخل خانه مقتول جا گذاشته است.

به همین دلیل مأموران به بررسی موبایل متهم که در خانه جا گذاشته بودند پرداختند تا اینکه چت‌های تلگرام اسرار این جنایت را آشکار کرد. در تحقیقات مشخص شد که جوان آشنا با همسر قربانی ارتباط پنهانی داشته و با اجیرکردن 2آدمکش نقشه قتل کشیده‌اند.

در ادامه 2آدمکش اجیرشده دستگیر شدند اما محمدامین جوان آشنا همچنان فراری است. سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران در این خصوص گفت: مجوز انتشار تصویر متهم صادر شده و چنانچه هرکس وی را دیده و اطلاعی از مخفیگاهش دارد می‌تواند از طریق شماره تماس 51055510اطلاعات خود را در اختیار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار دهد.

کد خبر 408240

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha