همشهری آنلاین: نمایش فوتبال در سینماها با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه شده به گونه‌ای که پخش مسابقه ایران و مراکش ۴۵۰ میلیون تومان فروش برای سالن‌های سینما را به دنبال داشته است. بلیط سانس‌های ایران و اسپانیا هم تمام شده است.

جام جهانی در سینما

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مسابقه ایران و مراکش روز جمعه ۲۵ خردادماه در حدود ۱۱۰ سالن سینما به نمایش درآمد و ۲۵ هزار بلیت برای تماشای این مسابقه فروخته شد که حدود ۴۵۰ میلیون تومان درآمد حاصل از فروش بلیت‌ها بود. قیمت بلیت هر مسابقه بین ۱۵ الی ۴۵ هزار تومان بود.

سینماهای جنوب شهر و برخی شهرستان‌ها قیمت بلیت را ۱۵ هزار تومان تعیین کرده بودند، پردیس‌های سینمایی و سینماهای ممتاز نیز قیمت بلیت را ۲۰ هزار تومان تعیین کردند. برخی پردیس‌های سینمایی که در آنها برنامه‌هایی علاوه بر نمایش فوتبال برقرار بود، برنامه‌هایی مانند ارتباط زنده با ورزشگاه و همچنین تحلیل و نقد و بررسی بازی‌ها؛ قیمت بلیت خود را ۳۰ هزار تومان تعیین کرده بودند. برج میلاد نیز قیمت بلیت را ۳۵ الی ۴۵ هزار تومان تعیین کرده بود. این نهاد؛ علاوه بر نمایش فوتبال برنامه‌هایی همچون گزارش زنده و اجرای کنسرت برای حاضران برگزار می‌کرد.

از بلیت‌فروشی پخش دومین بازی تیم ملی در برابر اسپانیا در سینماها نیز استقبال خوبی شده است به گونه‌ای که سه روز مانده به برگزاری این مسابقه؛ حدود ۱۰ هزار بلیت به فروش رفته و تقریباً سانس‌های تعیین شده، تکمیل شده است. پیش‌بینی می‌شود با توجه به برد ایران در بازی اول؛ ظرفیت‌های جدیدی برای بازی دوم ایجاد شود و آمار فروش بلیت در بازی دوم به بیش از ۳۰ هزار قطعه برسد. در این‌صورت سهم سینماهای ایران از نمایش دو مسابقه فوتبال رقمی حدود یک میلیارد تومان خواهد شد. از این میزان فروش حدود ۵۰ درصد به سینماداران به صورت مستقیم تعلق می‌گیرد.

کد خبر 408218

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha