زن جوان طعمه‌هایش را در اینستاگرام شناسایی و با کشاندن آنها به خانه‌اش با همدستی ۲ مرد نقشه اخاذی را عملی می‌کرد.

حوادث

به گزارش همشهری، چند روز پیش ساکنان خیابانی در جنوب تهران صدای فریاد مردی را شنیدند که از مردم کمک می‌خواست و می‌گفت که گروگان گرفته شده است. آنها همزمان 2مرد را دیدند که به زور وی را روی زمین می‌کشیدند و قصد داشتند او را به سمت ساختمانی در آن حوالی ببرند. شاهدان با دیدن این صحنه به سمت مرد جوان رفتند و یکی از آنها با پلیس تماس گرفت و بقیه نیز مانع فرار 2مرد دیگر شدند.

طولی نکشید که مأموران پلیس در محل حاضر شدند و مرد جوان را از دست مردان گروگانگیر نجات دادند. او که جوانی 30ساله به نام آرمان بود به مأموران گفت: حدود 2‌ماه پیش از طریق اینستاگرام با زنی جوان به نام پرستو آشنا شدم. در این مدت بارها با هم چت و گاهی هم تلفنی صحبت می‌کردیم. من ساکن یکی از شهرهای شمال کشور هستم اما پرستو ساکن تهران بود.

دیروز پرستو مرا به خانه‌اش دعوت کرد. او می‌گفت مجرد است و به تنهایی زندگی می‌کند. من هم از همه جا بی‌خبر راهی تهران شدم اما وقتی وارد آپارتمان او شدم، ناگهان 2مرد ناشناس که یکی از آنها قوی هیکل بود، به سمتم هجوم آوردند. گویا آنها از قبل در یکی از اتاق‌ها پنهان شده ومنتظر من بودند.

وی ادامه داد: آنها مرا در اتاقی زندانی کردند و لباس هایم را از تنم بیرون آوردند. 3دقیقه از من فیلم گرفتند و مجبورم کردند حرف‌های نامربوط بزنم. پرستو تهدید کرد که اگر شکایت کنم، این فیلم را در اینستاگرام پخش کرده و آبرویم را می‌برد. آنها مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند و به زور کارتم را گرفتند تا حسابم را خالی کنند. درحالی‌که کتکم می‌زدند رمز کارتم را خواستند و چون تمام سرمایه زندگی‌ام در یکی از کارت‌های بانکی‌ام بود، رمز اشتباهی به آنها گفتم. یکی از مردان از خانه بیرون رفت تا حسابم را خالی کند اما پرستو به همراه همدست دیگرش کنار من ماند.

چند دقیقه بعد مرد قوی هیکل برگشت و گفت رمز اشتباه است. وقتی فهمیدند سرکارشان گذاشته‌ام، باردیگر مرا کتک زدند و از من خواستند تا رمز کارتم را بگویم اما پرستو از آنها خواست تا مرا پای دستگاه ببرند تا خودم رمز صحیح را وارد کنم. 2مرد گروگانگیر مرا به بیرون از خانه بردند و تهدید کردند که اگر حرفی بزنم، فیلمی را که گرفته‌اند در اینستاگرام پخش می‌کنند. آنها مرا پای دستگاه خودپرداز که در نزدیکی خانه پرستو بود بردند و بخشی از حسابم را خالی کردند اما هنگام بازگشت به ساختمان دل به دریا زدم و شروع کردم به داد و فریاد راه انداختن. به این ترتیب مردم متوجه شده و فرشته نجاتم شدند.

  • روایت عجیب

2مرد گروگانگیر دستگیر شدند و گفتند با دستور پرستو، شاکی را گروگان گرفته و حسابش را خالی کرده‌اند. به این ترتیب پرستو درحالی‌که داخل خانه‌اش منتظر طعمه و 2همدستش بود، غافلگیر و دستگیر شد.

روز گذشته متهمان به شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت تهران منتقل شدند و مقابل بازپرس بهشتی قرار گرفتند. در این جلسه زن جوان در دفاع از خود ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: من 2‌ماه پیش از طریق اینستاگرام با شاکی آشنا شدم. البته نمی‌دانستم او مرد است چون عکس پروفایلش تصویر یک زن بود.

حتی چندین عکس شخصی برایش فرستادم تا اینکه متوجه شدم او مرد است. پس از آن تهدید و مزاحمت‌های وی شروع شد. می‌گفت اگر ارتباطت را با من قطع کنی عکس‌های شخصی‌ات را در اینستاگرام پخش می‌کنم. من هم از 2مرد آشنا که در نزدیکی محل ما مغازه دارند خواستم تا کمکم کنند. من برای اینکه از او زهره چشم بگیرم حسابش را خالی کردم. با ادعای عجیب این زن، او و همدستانش در اختیار مأموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات برای شناسایی شاکیان دیگری که در دام این باند گرفتار شده‌اند ادامه دارد.

کد خبر 408130

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha