همشهری آنلاین: نام برایان سینگر به عنوان کارگردان در تیتراژ فیلم حماسه کولی ذکر می شود.

برایان سینگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، به رغم جایگزین شدن دکستر فلچر به جای برایان سینگر در مراحل پایانی فیلمبرداری فیلم «حماسه کولی» نام برایان سینگر هم به عنوان کارگردان در تیتراژ این فیلم قرار می گیرد.

نام فیلم که برگرفته از یکی از تک آهنگ‌های مهم گروه «کویین» است به زندگی فردی مرکوری خواننده افسانه‌ای این گروه می‌پردازد. دکستر فلچر پس از آن که استودیوی فاکس در ماه دسامبر برایان سینگر را از پروژه اخراج کرد جایگزین وی شده بود.

استودیوی فاکس که قرار است فیلم را در ۲ نوامبر امسال اکران کند در مورد تیتراژ فیلم گزارشی به مجله امپایر داد. طی این گزارش گراهام کینگ تهیه کننده فیلم گفت: نام برایان سینگر به عنوان کارگردان در تیتراژ فیلم ذکر می‌شود. کینگ همچنین بیان کرد که فلچر تنها حدود ۱۶ روز سر صحنه فیلمبرداری به عنوان کارگردان حاضر بوده است.

فلچر نیز در مصاحبه ای که ماه گذشته انجام داده بود گفت که نمی خواهد نامش به عنوان کارگردان در فیلم ذکر شود. گفته می شود با توجه به قوانین انجمن کارگردانان آمریکا باید در تیتراژ فیلم تنها نام یک کارگردان و یا یک گروه مشخص کارگردانی ذکر شود و قرار دادن نام فلچر و سینگر به صورت مشترک امکان پذیر نبوده است.

در پرونده کاری ّرایان سینگر فیلم های مطرحی چون «مظنونین همیشگی»، «بازگشت سوپرمن» و «مردان ایکس» دیده می شود.

کد خبر 408039

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha