چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیانیست و موزیسین شناخته‌شده جهان، در نخستین اظهارات رسمی خود از عشق و علاقه‌اش برای اجرای زنده در ایران سخن گفت.

موسیقی

به گزارش ایسنا، ریچارد کلایدرمن که قرار است در روزهای ۳۱ خرداد و ۱،۲،۳،۵،۶ تیرماه و در شش سانس در سالن وزارت کشور روی صحنه برود، در نخستین اظهار نظر رسمی که به صورت فایل ویدئویی در اختیار رسانه‌های ایران قرار داده است، متذکر شده که همیشه هدفش از موسیقی ارائه صلح و عشق در جهان است.

کلایدرمن در این باره گفته است: «سلام به دوستان عزیزم از ایران. من ریچارد کلایدرمن هستم که با شما صحبت می‌کنم .می‌خواستم به شما بگویم که چقدر خوشحال هستم که در پایان ماه ژوئن برای اولین بار به کشور بزرگ و زیبای شما برای اجرای کنسرت می‌آیم. بیش از بیست سال، آرزوی من بود که برای شما اجرا کنم و در نهایت رویای من به واقعیت تبدیل خواهد شد.»

کلایدرمن در ادامه توضیح داده است: «به مدت چهل سال، من با موسیقی‌ام به همه جای دنیا سفر کرده‌ام و تنها هدف من ارائه شادی، زیبایی، احساسات زیبا، اخلاق مداری و به ویژه صلح و عشق است. این همه چیزی است که من می‌خواهم به شما در کنسرت‌هایم در کشورتان ارائه دهم. به زودی می‌بینمتان.»

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته برخی رسانه‌های مخالف دولت، مخالفت خود را برای اجرای ریچارد کلایدرمن در ایران ابراز کرده بودند.

کلایدرمن در اولین اجرای رسمی خود در ایران قرار است قطعه «ای ایران» را با پیانو بنوازد.

اغلب مخاطبان ایرانی کلایدرمن را با آثاری چون «کاج نقره‌ای»، «ماه آتش»، «قلب طلایی»، «نامه‌ای به مادرم»، «خاطرات» و «کریسمس» می‌شناسند.

ارکستر «ایستگاه» به سرپرستی «مهدی نوروزی» نیز در این کنسرت در کنار ریچارد کلایدرمن ساز خواهند زد.

کنسرت ریچاردکلایدرمن به همت موسسه «رویال هنر» و تهیه کنندگی مجید عبدی برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این کنسرت نیز در سایت «ایران کنسرت» آغاز شده است.

کد خبر 407952

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha