همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس توضیحاتی درباره اعزام تعدادی از نمایندگان به روسیه برای تماشای بازی‌های جام‌جهانی ارائه کرد.

به گزارش تسنيم،حجت‌السلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره حواشی ایجاد شده در اعزام 4 عضو این کمیسیون به روسیه برای تماشای مسابقات جام جهانی،گفت: هفته گذشته پیش از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه درخصوص اعزام نمایندگان این کمیسیون به روسیه با حضور وزیر ورزش و جوانان قرعه‌کشی انجام شد و 4 نماینده برای رفتن به روسیه مشخص شدند.

وی با بیان اینکه خانم پروانه سلحشوری، غلامرضا کاتب، محمد اسماعیل سعیدی و محمدعلی وکیلی بودند، ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که هریک از این نمایندگان برای نظارت بر یکی از بازی‌های تیم ملی کشورمان به روسیه اعزام می‌شوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: قرار بود هزینه اعزام نمایندگان از سوی وزارت ورزش و جوانان تامین شود.

حجت‌السلام آزادی‌خواه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه هیئت‌رئیسه مجلس اعلام کرده که سفر نمایندگان به روسیه باید در کمیته سفرهای خارجی مجلس مصوب شود، گفت: پس از آنکه قرعه‌کشی در کمیسیون انجام شد و 4 نماینده اعزامی به جام‌جهانی مشخص شد، این اسامی به کمیته سفرهای خارجی مجلس ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: پس از تعیین تکلیف اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون در جلسه‌ای درباره اعزام نمایندگان به روسیه برای تماشای بازی‌های کشورمان در جام‌جهانی تصمیم‌گیری می‌شود.

 

کد خبر 407893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha