۱۵ روز پس از ناپدید شدن عجیب پسربچه هفت‌ساله در کوه‌های منوجان کرمان، حالا مأموران پلیس هم وارد ماجرا شده‌اند و با دستگیری یک مظنون، تحقیقات برای مشخص شدن سرنوشت کودک گمشده ادامه دارد.

گم شدن امیر حسین

به گزارش همشهری، صبح یکشنبه 6خرداد امسال، 2برادر نه و ده‌ساله به نام‌های سهراب و صابر به همراه یکی از بستگانشان به نام امیرحسین هفت‌ساله از خانه‌شان در روستای پاتک خارج شدند تا برای تفریح و بازی به کوه‌های اطراف بروند. تفریح آنها این بود که به سراغ الاغ‌های رها شده در کوه‌ها می‌رفتند و از آنها سواری می‌گرفتند و سپس الاغ را رها کرده و به خانه باز می‌گشتند.

آنها پیش از این هم برای بازی به کوه‌های اطراف رفته و هربار پس از چند ساعت به خانه بازگشته بودند، اما این بار ساعت‌ها از رفتن‌شان گذشت و خبری از آنها نشد. هوا رو به تاریکی می‌رفت که یکی از بچه‌ها به نام صابر نفس‌زنان به روستا برگشت و گفت سهراب و امیرحسین در کوه گم شده‌اند.

صابر توضیح داد: بعد از بازی در کوه قصد داشتیم به خانه برگردیم که سهراب گفت خسته است و نمی‌تواند راه برود. او یک‌جا نشست و دیگر حرکت نکرد. من و امیرحسین تصمیم گرفتیم به خانه برگردیدم و کمک بیاوریم اما در بین راه بر سر اینکه از کدام مسیر برویم با هم دچار اختلاف شدیم و هر کداممان از یک مسیر برگشتیم اما امیرحسین هم گم شد.

با اظهارات پسربچه ده‌ساله، خانواده‌های بچه‌های گمشده به همراه مردم روستا برای پیدا کردن آنها وارد عمل شده و به سمت کوه‌های اطراف رفتند و ساعتی بعد توانستند سهراب را درحالی‌که روی تخته سنگی به خواب رفته بود پیدا کنند، اما هر چه گشتند اثری از امیر‌حسین نبود. پدر امیرحسین در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: چند ساعت مسیری را که امیرحسین در پیش گرفته بود، گشتیم، اما اثری از پسرم پیدا نکردیم. همان شب ماجرا را به پلیس و هلال‌احمر گزارش کردیم. روز بعد امدادگران هلال‌احمر با سگ‌های زنده‌یاب آمدند و منطقه را گشتیم اما باز هم ردی از پسرم پیدا نکردیم.

او ادامه می‌دهد: در این مدت خیلی‌ها برای پیدا کردن پسرم تلاش کردند. در شبکه‌های اجتماعی پویش مردمی به راه افتاد و افراد زیادی برای جست‌وجو آمدند. حتی تیم‌های آفرود هم آمدند و همه کوه‌ها و روستاهای اطراف را گشتیم اما هیچ ردی از پسرم نبود و معلوم نیست چه بلایی سر او آمده است.

با گذشت 15روز از گم‌شدن پسربچه هفت‌ساله، حالا پلیس هم وارد ماجرا شده و با توجه به تحقیقات انجام شده، مأموران 2نفر از آشنایان خانواده امیرحسین را به‌عنوان مظنون دستگیر کردند که پس از بازجویی‌ها یکی از آنها آزاد شد، اما دیگری همچنان در بازداشت به سر می‌برد و بررسی‌های پلیسی برای مشخص‌شدن سرنوشت پسربچه گمشده ادامه دارد.

کد خبر 407768

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha