همشهری آ‌نلاین: سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ویژه‌ای نسبت به ادامه بارش برف، کاهش قابل توجه دما و اختلال در راههای کوهستانی کشور هشدار داد.

 به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، به علت بارش برف و یخبندان، اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی دامنه‌های البرز و زاگرس طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه(12 و 13 دی) و مجددا با شدت بیشتر از روز جمعه تا یکشنبه پیش‌بینی می‌شود.

به علت بارش متناوب درنیمه جنوبی کشور از روز پنجشنبه تا یکشنبه اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی به دلیل بارش برف و یخبندان پیش‌بینی می‌شود. همچنین از اواخر روز جمعه تا یکشنبه درنواحی گرمتر بویژه شرق فارس، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان آبگرفتگی معابر و سیلاب انتظار می‌رود.

از سوی دیگر کاهش محسوس دما از روز شنبه در نواحی شمال، شمال غرب و غرب شروع شده و تا روز دوشنبه کلیه استانهای کشور را در بر می‌گیرد.

سازمان هواشناسی کشور همچنین برای روز پنجشنبه آسمان تهران را ابری در پاره‌ای از نقاط با بارش باران و در بعد از ظهر با کاهش ابر و در روز جمعه قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در اواخر وقت ابری پیش‌بینی کرد که حداقل و حداکثر دمای تهران در این مدت بین 2 درجه زیر صفر تا 4 درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود.

کد خبر 40776

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز