یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل ستاد دیه با بیان اینکه اکنون ۳ هزار زندانی بدهکار مهریه در حبس هستند، گفت: سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ زندانی مهریه که کانون زندگی آنان فرو پاشیده بود، از زندان‌های کشور آزاد شدند.

زندانیان مهریه

به گزارش ایرنا اسدالله جولایی در مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در طبس افزود: در طول ماه مبارک رمضان امسال 377 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سراسر کشور برگزار شد و تا پایان این ماه مبارک ممکن است به حدود 400 مورد برسد.

مدیر عامل ستاد دیه اظهار داشت: مردم تبریز در جشن گلریزان هفته گذشته 3 میلیارد تومان و مردم شیراز حدود 7 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.

وی گفت: ستاد دیه کشور در چند سال گذشته بیش از 113 هزار نفر زندانی با جرایم غیرعمد آزاد کرده است که بیش از 10 هزار نفر آن مربوط به سال گذشته است.

جولایی از همراهی نمایندگان مردم خراسان جنوبی برای همکاری با ستاد دیه قدردانی کرد و افزود: امیر حسنخانی نماینده مردم طبس، فردوس ، سرایان و بشرویه در مجلس هفتم که در قانون بیمه اجباری شخص ثالث با این ستاد همکاری کردند، تعهدات قرض الحسنه بانک‌ها نیز حاصل تلاش وی و همکارانش است و اکنون نیز برای قانون چک و مهریه تلاش می‌کنند که انجام شود.

کد خبر 407644

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha