یزد - ایرنا: مردم دارالعباده یزد، با اجتماع در میدان شهدا (امیر چقماق یزد) ضمن بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، حماسه تاریخی و جاویدان آفریدند.

مردم با دیدن رهبر و مولای خود با سر دادن شعارهایی از جمله "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" و "خامنه‌ای، خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است" شور، احساس، هیجان، عشق و علاقه خود را نسبت به معظم له ابراز داشتند.

صبح روز چهارشنبه (12 دی) خیابان‌ها و میدان های شهر یزد مملو از هزاران نفر مردم عاشق، شیفته و دلداده مقام معظم رهبری بود.

مردم ولایتمدار این خطه از سه‌شنبه شب و بامداد روز چهارشنبه با پای پیاده به طرف محل استقبال مقام معظم رهبری حرکت کردند و در مسیرهای چهار راه دولت آباد، خیابان انقلاب، میدان سید مصطفی خمینی، خیابان قیام و چهار راه شهدا تجمع کردند.

کوچک و بزرگ ، پیر و جوان، زن و مرد و قشرهای مختلف مردم در شور دیدار یار آمدند تا آقا و مولای خود و نائب امام زمان (عج) را زیارت کنند.

دوازدهم دی ماه ‪ ۸۶‬روز حماسه و حضور ، تاریخی و به یاد ماندنی ، روز استقبال از ولی امر مسلمین جهان، ماندگار است.

هوای شهر یزد بوی وصال می‌داد، آسمان شهر، از پرواز لبریز، بوی اسپند و عطرصلوات خیابان‌های شهر را عطرآگین کرده و خیابان‌ها به گلخانه‌ای تبدیل شده بود.

کسی آمد که امواج نور در گستره اندیشه‌هایش می‌درخشید و نگاه مهربانش همه را به سوی خود فرا می‌خواند.

سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری، حال و هوای استان یزد را معنوی کرده و عطر ولایت، فضای این خطه کویری را معطر کرد.

تصاویر مبارک مقام معظم رهبری، میدانها، خیابان‌ها، در و دیوار شهر و روستا را مزین کرده و فضای شهر را ولایتی و عطر آگین نموده است.

شور و شعف وصف ناپذیری فضای شهر یزد را فرا گرفته است و مردم خون گرم این دیار رهبر و مقتدای خود را در آغوش گرفتند و حماسه حسینی و عاشورایی آفریدند و غدیری دیگر را خلق کردند.

گروههای مختلف مردم بویژه در شهرستانهای مختلف استان یزد نیز از سه شنبه شب با پای پیاده برای استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مرکز استان حاضر شدند.

طی روزهای گذشته مردم استان یزد با آذین بندی خیابان‌ها و میدانها و نصب تمثال مبارک ولی امر مسلمین جهان در انتظار دیدار ایشان لحظه شماری کردند تااینکه روز موعود فرا رسید و مردم چشمان خود رابانورحضرتش منور ساختند.

آری بی‌عشق رهبر نتوان عاشق مهدی (عج) شد، عشق به خامنه‌ای عشق به مهدی است و عطر کلامش، عطر صاحب العصر است و مردم خوشحال از اینکه میزبان نایب برحق امام زمان (عج) هستند.

کد خبر 40750

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز