همشهری آنلاین: سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: ۴۵۰۰ دستگاه آمبولانس اورژانس در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور مستقر می‌شوند.

اتوبوس آمبولانس

به گزارش ايرنا، پیرحسین کولیوند با اعلام اين خبر افزود: کل نیروهای اورژانس در روز قدس آماده‌باش هستند، 60دستگاه اتوبوس آمبولانس و 40 فروند اورژانس هوایی نیز در این مراسم در سراسر کشور حضور دارند و این مراسم را پوشش می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در تهران نیز علاوه بر استقرار آمبولانس‌ها 200 دستگاه موتور آمبولانس و خودروهای امدادی و فرماندهی در مسیر 10 گانه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس مستقر می‌شوند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: به دلیل گرمای هوا و روزه‌داری به روزه‌داران و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس توصیه می‌شود از لباس‌هایی که کمتر نور خورشید را جذب می‌کنند، با رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنند و همچنین برای جلوگیری از آفتاب سوختگی کلاه لبه‌دار بر سر کنند.

وی همچنین به روزه‌داران توصیه کرد: به دلیل گرمای هوا و تشنگی برای حفظ آب بدن در هنگام وعده سحری حتما از میوه‌ها و سبزی‌ها به اندازه کافی استفاده کنند و افرادی که به بیماری‌های مزمن مبتلا هستند نیز برای شرکت در راهپیمایی نکات ایمنی و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 407383

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha