این حادثه چند شب قبل در پارک گلچین در منطقه ۱۵ اتفاق افتاد و در جریان آن کودکی ۳ ساله به نام نیما از یکی از سرسره‌های این پارک سقوط کرد و به‌دلیل آسیبی که به سرش وارد شده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت.

حوادث

سعید قربانی، پدر نیما در این‌باره به ایسنا گفت: در یکی از شب‌های ‌ماه رمضان به پارک گلچین در خیابان نبرد جنوبی که نزدیک خانه مان است، رفتیم.

در قسمت بازی کودکان، سرسره‌ای تونلی شکل وجود دارد که کودکان از این سرسره استقبال زیادی می‌کنند. معمولا فاصله بین نرده‌ها در سرسره‌ها حدود 10سانتی‌متر است اما در قسمتی از این سرسره فاصله بین 2‌نرده به حدود 30سانتی‌متر رسیده بود که باعث شد پسر 3‌ساله‌ام از این وسیله بازی سقوط کند. وی ادامه داد: پس از سقوط از سرسره سر پسرم به‌شدت دچار خونریزی و در نهایت با کاهش ضریب هوشیاری‌اش به زیر‌۱۰، عمل جراحی روی سرش انجام شد. به‌گفته وی، چند روزی از این حادثه گذشته و همچنان این وسیله ناایمن در قسمت وسیله بازی کودکان است. او گفت: البته از شهرداری منطقه 15برای دلجویی با ما تماس گرفتند و قرار شده است که با ما دیداری داشته باشند و در این جلسه حتما گلایه‌هایمان را مطرح خواهیم کرد.

در همین حال امین عارف‌نیا، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در بازدیدی شبانه از محل وقوع این حادثه در جریان جزئیات ماجرا قرار گرفت. وی به مهر گفت: از این بوستان بازدید و با اهالی و افرادی که هر روز از این بوستان استفاده می‌کنند گفت‌وگو کردیم. صحبت‌ها متناقض بود.

وی ادامه داد: در این بوستان 2‌نوع وسیله بازی برای کودکان قرار دارد؛ یک بخش برای کودکان زیر 5‌سال که وسایل بازی آن به تازگی نصب شده و بخشی که بیشتر وسایل بازی مناسب برای نوجوانان است. گویا این پسربچه در محدوده بازی نوجوانان در حال سُرسُره‌بازی بوده است و مشخص بود این وسایل مناسب بازی کودک 3ساله نیست. با وجود این از شهرداری منطقه خواسته شد گزارشی دقیق در این رابطه تهیه کند و هرگونه اقدام و حمایت لازم به فوریت انجام شود.

کد خبر 407154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha