مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
۰ نفر

۸۰ هزار برچسب نرخ کرایه ٩٧ تاکسی‌ها از شنبه ١٢ خرداد چاپ و توزیع می‌شود

و روی شیشه جلوی تاکسی‌های شهر تهران نصب خواهد شد تا مبنای جدید پرداخت کرایه‌ها در سال‌جاری قرار گیرد.

این افزایش بعد از طی مراحل قانونی تعیین شده است.پیش از این شورای شهر تهران طی مصوبه‌‌ای افزایش کرایه تاکسی‌های تهران را 12.5درصد تعیین کرده بود که می‌توانست در شرایط متغیر آب و هوایی افزایش یابد اما فرمانداری با این تغییر مخالفت کرد و افزایش کرایه، همان 12.5درصد باقی ماند و همین رقم را فرمانداری برای اجرا ابلاغ کرد.

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در این‌باره به همشهری گفت: چاپ و توزیع برچسب‌های جدید روی حدود ۸۰ هزار تاکسی پایتخت آغاز شده و ظرف هفته جاری انجام خواهد شد. قنادان با بیان اینکه مبنای افزایش کرایه تاکسی‌ها در شهر تهران نرخ اعلام شده در برچسب‌های نصب شده روی تابلوهای خطوط و شیشه جلوی تاکسی‌هاست، گفت:

علاوه بر این در خطوطی که پرداخت الکترونیکی موبایلی از سال گذشته با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان راه‌اندازی شده‌ است، اعمال نرخ‌های جدید از طریق سامانه مرکزی انجام خواهد شد. او ادامه داد: مصوبه نرخ کرایه تاکسی امسال بر پایه مدل اقتصادی تاکسیرانی و بر پایه محاسبات قیمت تمام‌شده سفر بوده؛ به همین دلیل، هم برای شهروندان و هم برای تاکسیرانان به عدالت نزدیک‌تر است.

او تأکید کرد: شهروندان تهرانی برای اطلاع از نرخ‌های سال۹۷ علاوه بر برچسب‌های کرایه در تاکسی‌ها، تابلوهای خطوط و سامانه‌های پرداخت الکترونیکی می‌توانند به سایت سازمان تاکسیرانی به آدرس taxi.tehran.ir نیز مراجعه کنند. به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، سامانه شکایات شهرداری تهران 1888آماده رسیدگی به هرگونه مشکل شهروندان تهرانی درخصوص اجرای کرایه‌های جدید خواهد بود.

کد خبر 407132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha