مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اعمال محدودیت هایی برای صدور طرح ترافیک تمام سهمیه بگیران، گفت: سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران افزایش نمی یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن پورسیدآقایی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت ها در سهمیه طرح ترافیک برای تمام اقشار صورت گرفته است، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار طرح ترافیک به خبرنگاران تعلق گرفته است و بیش از ۵۰ درصد از خبرنگاران متقاضی طرح ترافیک خود را دریافت کرده اند؛ در حالی که تنها یک سوم از جانبازان و کم تر از ۱۰ درصد از اساتید متقاضی طرح ترافیک، سهمیه خود را دریافت کرده اند.

وی افزود: این انتظار که تمام متقاضیان دریافت طرح خبرنگاری بدون هیچ محدودیت طرح دریافت کنند اشتباه است؛ چراکه وقتی تمامی اقشار برای دریافت طرح ترافیک با محدودیت مواجه هستند دلیلی ندارد که این محدودیت در مورد خبرنگاران اعمال نشود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره تصریح کرد: تاکنون ۵۰ درصد از خبرنگاران متقاضی سهمیه طرح ترافیک خود را دریافت کرده اند و به زودی اسامی آن ها منتشر خواهد شد، بنابراین افزایش سهمیه ای در این حوزه نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بسیاری از مدیران و معاونان دستگاه‌های مختلف موفق به دریافت طرح ترافیک آن هم با پرداخت تمام هزینه نشده‌اند، گفت: وقتی برای تمام اقشار محدودیت وجود دارد منصفانه نیست که سهمیه قشری دیگر۱۰۰ درصد تعلق گیرد.

به گفته پورسیدآقایی، مکانیزم صدور کارت بلیت های یک ساله برای خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت نکرده اند در حال بررسی است و به زودی توزیع خواهد شد.

کد خبر 407104

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha