یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم سینمایی «سولو: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» با وجود شکستن احتمالی رکورد گیشه روز یادبود، در بازارهای جهانی به شدت نومیدکننده ظاهر شده است.

سولو

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از ددلاين، «سولو» به كارگرداني ران هوارد تا روز دوشنبه هفتم خرداد همزمان با روز يادبود كشتگان جنگ در آمريكا به احتمال فراوان بين 130 تا 150 ميليون دلار فقط در آمريكاي شمالي مي‌فروشد اما همين رقم اندكي كمتر از فروش هفته اول اكران «روگ وان: داستاني از جنگ‌هاي ستاره‌اي» است كه دو سال پيش كار خود را با 155 ميليون دلار آغاز كرد.

نكته مهم در اين ميان، درآمد سه روز اول اكران «سولو» منهاي روز يادبود است كه به زحمت به 115 ميليون دلار مي‌رسد. اين فيلم با اين درآمد احتمالي بدترين افتتاحيه يكي از مجموعه فيلم‌هاي «جنگ‌هاي ستاره‌اي» استوديو والت ديزني را به نام خود ثبت خواهد كرد. فروش «سولو» در روز جمعه 36 ميليون دلار بود تا مشخص شود تازه‌ترين تجربه كارگرداني هوارد براي زدن ركورد كاري سخت پيش رو دارد.

از سوي ديگر، «سولو» در بازار جهاني در 34 منطقه از جمله بريتانيا و چين روي پرده رفت و روز جمعه فقط 11 ميليون دلار فروخت كه 10 ميليون دلار آن سهم بازار چين بود. گفته مي‌شود عملكرد نوميدكننده چهارمين فيلم از مجموعه اخير «جنگ‌هاي ستاره‌اي» در گيشه جهاني بيشتر به دليل زمان نامناسب اكران آن و داشتن چند رقيب قدرتمند از جمله «ددپول 2» و «انتقام‌جويان: جنگ ابدي» بوده است.

کد خبر 406633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha