همشهری آنلاین: شبکه نتفلیکس در تدارک تولید فیلم ۱۵۰ میلیون دلاری «شش زیرزمین» به کارگردانی مایکل بی و بازی رایان رینولدز است.

مایکل بی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از هاليوود ريپورتر، پرهزينه‌ترين پروژه سينمايي نتفليكس تا پيش از اين «درخشان» به كارگرداني ديويد آير و بازي ويل اسميت با 90 ميليون دلار (بدون هزينه‌هاي بازاريابي) بود كه با وجود نقدهاي منفي منتقدان، در سه روز بيش از 11 ميليون نفر بيننده داشت. آير و اسميت پيش از اين در فيلم موفق «جوخه خودكشي» همكاري كرده بودند كه با 750 ميليون دلار جزو پرفروش‌ترين‌هاي سال 2016 بود.

حالا خبر مي‌رسد مديران نتفليكس سر كيسه را شل كرده و براي ساختن پروژه‌اي به نام «شش زيرزمين» رقمي در حدود 150 ميليون دلار كنار گذاشته‌اند. مايكل بي كه فيلم‌هاي بسيار موفق «تبديل‌شوندگان» را در كارنامه دارد، روي صندلي كارگرداني مي‌نشيند و رينولدز با سابقه بازي در دو فيلم ابرقهرماني و پرفروش «ددپول» گزينه بازي در نقش اصلي است. فيلمنامه را هم پل ورنيك و رت ريس (نويسندگان «ددپول») مي‌نويسند.

«شش زيرزمين» كه تا امروز گران‌ترين و پرهزينه‌ترين پروژه نتفليكس است، داستان شش مرد ميليارد را روايت مي‌كند. آنها براي اينكه از شر پسران بد رها شوند، خود را به مردن مي‌زنند تا اين ماموريت خطرناك را در كمال آرامش پيش ببرند.

نتفيلكس پيش‌تر در توليد يا خريدن حق پخش پروژه‌هاي نه‌چندان پرهزينه «اوكجا»، «خاموش» و «داستان‌هاي مه‌يروويتس» مشاركت كرده و قرار است سرمايه‌گذار توليد دنباله فيلم موفق «درخشان» باشد.

کد خبر 406386

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha