همشهری آنلاین: ‌فرماندار شهرستان شیراز تاکید کرد که شهروندان شیرازی به هیچ عنوان نگران موضوع تامین سوخت وسایل نقلیه‌ی خود نباشند.

عالیشوندی

‌به گزارش ایسنا، به نقل از فرمانداری شهرستان شیراز، حیدر عالیشوندی به برگزاری جلسه‌ای با انجمن‌ها، شرکت‌ها و اتحادیه‌های صنفی مرتبط با حمل سوخت و با حضور مسئولان استانداری، راهداری و تعزیرات حکومتی اشاره و تاکید کرد که مردم نگران تامین سوخت وسایل نقلیه‌ی خود نباشند.

او مدعی شد که هیچ مشکلی در عرضه‌ی سوخت در جایگاه‌ها وجود ندارد و افزود: تولید و عرضه‌ی سوخت در پالایشگاه شیراز به شکل پایدار انجام می‌شود و پایانه‌های بارگیری سوخت فعال بوده و تانکرهای حمل بار هم مشغول فعالیت‌ هستند.

فرماندار شیراز‌ از همه دست‌اندرکاران عرضه سوخت اعم از پالایشگاه، پایانه‌های باربری، انبار سوخت، جایگاه داران و به‌خصوص رانندگان توزیع کننده سوخت قدردانی کرد.

عالیشوندی از شهروندان شیرازی درخواست کرد که به شایعات توجه نکرده و با مراجعه‌ی تدریجی در ساعات پایانی شب نسبت به تامین سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان شیراز گفت: امنیت حمل و نقل تانکرهای سوخت‌رسان با همکاری پلیس راهور استان فارس تامین شده و مشکلی در انتقال سوخت به جایگاه‌ها وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، از روز سه‌شنبه اول خرداد ماه و با اعتصاب برخی کامیون و تانکرداران متولی حمل بار در استان فارس و بعضی استان‌های همجوار، عرضه‌ی سوخت در شیراز با مشکلاتی مواجه و منجر به ازدحام شهروندان شد.

شلوغی بیش از حد جایگاه‌های عرضه‌ی سوخت، مراجعه‌ی مکرر برخی شهروندان، درخواست‌های زیاد برای عرضه‌ی سوخت در ظرف و .... از عوامل مهم در تشدید این مشکل به‌شمار می‌رود.

کد خبر 406321

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha