دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
۰ نفر

۲ برادر در نقش دستفروش راهی خیابان‌ها می‌شدند تا نقشه سرقت‌هایشان را عملی کنند.

متهمان

 آنها به بهانه فروش عطر و ساعت سد راه طعمه‌هایشان می‌شدند و با شگردی عجیب گوشی آنها را می‌قاپیدند. به گزارش همشهری، تحقیقات برای دستگیری برادران سارق با شکایت یکی از مالباختگان شروع شد. او گفت: در خیابان جوانی سد راهم شد و گفت که ساعت، عطر و ادکلن اورجینال می‌فروشد.

من اما گفتم که تمایلی برای خرید ندارم و در نهایت وقتی دید خریدار نیستم، خواست شماره‌اش را در گوشی‌ام ثبت کنم تا درصورت نیاز به عطر و ادکلن با او تماس بگیرم.من هم گوشی‌ام را از جیبم بیرون آوردم اما در همین لحظه مرد جوان آن را قاپید و سوار خودروی پژویی که در آن نزدیکی پارک بود شد و گریخت.

با آغاز تحقیقات کارآگاهان با کمک شاکی و بررسی دوربین‌های مداربسته شماره پلاک خودروی دزدان را به‌دست آوردند و موفق به شناسایی مالک آن شدند. این مرد مدعی شد که ماشینش را به‌صورت قولنامه‌ای فروخته است و آخرین خریدار به نام سعید شناسایی و معلوم شد او همان کسی است که گوشی شاکی را قاپیده است.

از آنجا که مالک اصلی پژو، آن را مجهز به سیستم جی‌پی‌اس کرده بود مأموران موفق شدند این خودرو را در منطقه مسعودیه شناسایی و سعید را که قصد داشت در پوشش دستفروش از فرد دیگری سرقت کند، دستگیر کنند. همزمان راننده پژو که برادر وی به نام غلام بود نیز به دام افتاد. به گفته سرهنگ احمد نجفی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، متهمان به سرقت‌های متعددی اعتراف کردند و قاضی پرونده مجوز انتشار عکس بدون پوشش چهره آنها را صادر کرده و دیگر شاکیان می‌توانند برای شکایت به پایگاه دوم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

کد خبر 406090

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha