همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن ۹ جاده کشور تا اطلاع ثانوی خبر داد.

police

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر رحمانی روز دوشنبه گفت: جاده اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، جاده دیزین - شمشک در استان‌های تهران و البرز، استان ایلام جاده دره شهر - پلدختر (محدوده واریانات چشمه شیرین) به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.

وی اعلام کرد: همچنین در استان خوزستان مسیر شوش - فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است و تردد وسایل نقلیه سنگین در این مسیر نیز ممنوع است.

وی ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی (کمربندی آذرشهر به پل غله زار) به علت سیلابی شدن رودخانه پایه های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذرشهر و در استان ایلام جاده ایلام - ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم به علت ریزش سقف تونل مسدود شده و مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام - ایوان تونل رنو است.

رحمانی اضافه کرد: در استان اردبیل جاده خلخال - اسالم کیلومتر 7 تا 18،5 به علت عملیات راهسازی تا آخر تیر مسدود و مسیر جایگزین از جاده خلخال - پونل، در استان تهران مسیر فرعی امامزاده داود به علت ریزش کوه (تخته سنگ) تا اطلاع ثانوی و در

استان گیلان جاده پونل-خلخال (محدوده کامل) به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

کد خبر 406027

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha