مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ گفت: پل معلق در میان دو پارک پردیسان و نهج البلاغه یکی از نمادهای شهر تهران و صرفا یک پل گردشگری و تفریحی است که با تلاش مدیریت منطقه در آینده بسیار نزدیک آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

امير حسين حیدرنیا، معاون حمل‌و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 2 در خصوص نحوه عبور از پل در حد فاصل دو پارک پردیسان و نهج‌البلاغه گفت: این پل تنها یک هفته به صورت آزمایشی برای انجام تست‌های نهایی مربوط به چگونگی خدمات رسانی باز بود و در حال حاضر عبور از روی این پل كه صرفا برايمتوقف شده و تا زمان افتتاح امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش ایسنا،امير حسين حيدرنيا ادامه داد: این پل به عنوان یک واصل براي دسترسی از نقطه‌ای به نقطه دیگر ایجاد نشده است؛ بلکه یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر تهران خواهد بود که تجهیزات متعدد در آن دیده شده است و در نوع خود کم نظیر می‌باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به کابلی بودن این پل تاکید کرد: پل معلق ظرفیت محدود برای بازدید به صورت همزمان دارد و تمامی مکانیزم ایمنی و کنترلی آن که شامل تجهیزات پیشرفته‌ای است به صورت الکترونیکی کنترل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ تهران،حیدرنیا افزود: در حال حاضر این پل مجددا بسته شده تا اقدام‌هاي لازم برای افتتاح رسمی آن انجام شود. مطالعات برای بازدید از این جاذبه گردشگری در حال تدوین است و پس از تکمیل اجرا خواهد شد.

کد خبر 405794

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha