جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
۰ نفر

یازدهمین مرحله از طرح رعد توسط مأموران پلیس پیشگیری در پایتخت اجرا شد و درجریان آن ۹۰۹ تبهکار به دام پلیس افتادند.

به گزارش همشهری، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت درخصوص دستاوردهای این طرح گفت: 85کلانتری و پاسگاه پلیس پیشگیری و ۱۱سرکلانتری در یازدهمین مرحله از طرح رعد حضور داشتند. آنها در اجرای این ‌طرح موفق شدند 544نفر از سارقان و مالخران را که در قالب 45باند فعالیت داشتند، دستگیر کنند. سردار رحیمی افزود:

در این عملیات 325دستگاه خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه مسروقه از متهمان کشف شد که ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه تاکنون بیش از ۴۷میلیارد ریال بوده است. این تنها دستاوردهای یازدهمین طرح رعد نبود چرا که مأموران پلیس به جز دستگیری سارقان و مالخران، وارد مخفیگاه خرده‌فروشان در تهران شدند و 320نفر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس پایتخت در این خصوص گفت: از این افراد بیش از ۲۳کیلوگرم انواع مواد‌مخدر کشف و ضبط شد. علاوه بر این مأموران پلیس برخورد با قاچاقچیان کالا را به‌طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند و به گفته سردار رحیمی 45قاچاقچی را که در زمینه قاچاق دارو، پارچه، مشروبات الکلی، لوازم یدکی خودرو، دخانیات و... فعالیت داشتند،دستگیر کردند. رئیس پلیس پایتخت افزود: ارزش ریالی کالاهای کشف‌شده بیش از 3میلیاردتومان بوده است.

کد خبر 405782

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha