پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیکر مرحوم قاسم افشار گوینده پیشکسوت با حضور مجریان هم نسلش به سمت آرامگاه ابدی تشییع شد.

قاسم افشار

به گزارش فارس، مراسم تشییع مرحوم افشار صبح امروز در میان بهت و ناراحتی خانواده و همکارانش و با همراهی نوای قرآن از مقابل منزلش برگزار شد.

در این مراسم که گویندگان هم نسل او همگی حضور داشتند، حسن سلطانی، مجری تلویزیون در سخنانی گفت: مرحوم افشار فردی بود که نسبت به کار بسیار متعهد و علاقه‌مند و در حوزه خبر از سواد رسانه‌ای برخوردار بود. او تا آخرین روزی که در تلویزیون مشغول به انجام وظیفه بود، متعهدانه و توام با عشق و علاقه کارش را انجام داد.

وی با بیان اینکه قاسم افشار خوش محضر، خوش قول و متدین بود، اظهارداشت: ویژگی‌های فردی و اجتماعی او منحصر به خودش بود و هیچ‌گاه فریفته شهرت نشد و نگذاشت فریفته شدن در جامعه رسانه‌ای به زندگی‌ش ورود پیدا کند. او در خانواده بسیار دلسوز و مهربان بود و در اجتماع نیز بسیار گره‌گشا و کار راه‌بینداز بود.

سلطانی تصریح کرد: او محبت اهل بیت را در دل داشت و از آخرین کارهایی که بعد از تلویزیون انجام داد این بود که موسسه خیریه‌ای را تاسیس کرد که از کار نیازمندان و محرومان گره باز می‌کرد.

به گزارش فارس، در ادامه مراسم حجت الاسلام اکرمی پدر بزرگوار ۲ شهید دفاع مقدس نیز در سخنان کوتاهی عنوان داشت: هرچه درباره حاج قاسم بگوییم کم گفته ایم، من جز شایستگی و بایستگی از او ندیده ام. همانطور که امام هشتم می فرماید در جامعه نیکو و خوب زندگی کنید و الحق که افشار اینگونه زندگی کرد.

کد خبر 405686

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha