همشهری آنلاین: رقابت‌های قهرمانی کشور دو و میدانی بانوان جانباز و معلول، بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

Athletics

در این دور از مسابقات ۱۳۴ ورزشکار خانم از ۲۸ استان کشور طی یک روز در مواد و کلاس‌های مختلف پزشکی به رقابت پرداختند و در پایان تیم زنجان با ۲۷ امتیاز قهرمان سی و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور شناخته شد، خوزستان با ۲۵ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و عنوان سوم نیز به تیم آذربایجان شرقی با ۲۳ امتیاز رسید.

اصفهان، لرستان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، سمنان و کرمان، کرمانشاه، گلستان، اردیبل، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، کردستان، مازندران، فارس، گیلان، قزوین، قم، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری به ترتیب به عناوین چهارم تا بیست و ششم دست یافتند.

با پایان یافتن این مسابقات و بررسی نتایج به دست آمده، افرادی که حد نصاب‌های مورد نظر انجمن را به دست آوردند، برای حضور در اردوهای تیم ملی به منظور شركت در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا دعوت خواهند شد.

رقابت‌های قهرمانی کشور در بخش آقایان نیز طی روزهای ۲۲و ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار شد و تیم‌های لرستان، تهران الف و خوزستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

 

کد خبر 405595

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha