کورس عجیب ۲ راننده در یکی از اتوبان‌های تهران، پایان خوشی نداشت و به درگیری ختم شد. در این دعوا، راننده یکی از خودروها با تبر، راننده دیگر را مجروح کرد.

متهم

به گزارش همشهری، ساعت18 بیستم اردیبهشت‌ماه، مردی همراه خانواده‌اش سوار بر خودروی تیبا شد تا به خانه یکی از بستگان بروند.راننده جوان وقتی وارد یکی از اتوبان‌های تهران شد، پی برد که خودروی تویوتایی که پشت سرش در حال حرکت بود برایش چراغ می‌زند تا از او سبقت بگیرد.

همین باعث شد که 2راننده خودروی تیبا و تویوتا با هم کورس بگذارند اما لحظاتی بعد آنها با یکدیگر درگیر شدند و حادثه‌ای تلخ رخ داد. راننده خودروی تیبا که از ناحیه دست آسیب دیده، به مأموران پلیس گفت: در اتوبان راننده خودروی تویوتا شروع کرد به چراغ زدن. اتوبان اما شلوغ بود و من نمی‌توانستم کنار بروم تا او عبور کند.

برای همین به او توجهی نکردم و راه خود را ادامه دادم اما کمی جلوتر، ‌راننده تویوتا از کنار من سبقت گرفت و شروع کرد به فحاشی. با این حال من توجهی نکردم اما ناگهان راننده تویوتا جلوی من پیچید به حدی که مجبور شدم برای اینکه با او برخورد نکنم به سمت چپ منحرف شوم اما درست همان لحظه خودروی کامیونی را دیدم که با سرعت در حال حرکت بود. برای اینکه حادثه‌ای برای خود و خانواده‌ام رخ ندهد و زیرکامیون نروم به سمت راست اتوبان منحرف شدم و در حاشیه اتوبان ترمز کردم. با وجود این دوباره راه افتادم و کمی جلوتر باز راننده تویوتا را دیدم.

وی ادامه داد: به او تذکر دادم اما راننده تویوتا باز فحاشی کرد و از من خواست کنار اتوبان توقف کنم. ناگهان تبری از ماشینش بیرون آورد و شیشه‌های ماشین را خرد کرد. به حدی که همسر و فرزند 4ماهه‌ام به‌شدت وحشت کردند. من نیز از ماشین پیاده شدم که او دستانم را با تبر زخمی کرد و بعد شاهدان میانجیگری کردند و به دعوای ما خاتمه دادند. شاید اگر شاهدان وارد دعوای ما نمی‌شدند مرد تبر به‌دست مرا به قتل رسانده بود. او پس از آن سوار ماشینش شد و فرار کرد اما همسرم هنگام درگیری از پلاک ماشین تویوتا عکس گرفته بود و حالا از او به اتهام زخمی کردن دستانم، ‌فحاشی و خسارتی که به ماشینم وارد شده شکایت دارم.

  • طلب 100میلیونی

پرونده این شکایت در اختیار بازپرس دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و طولی نکشید که با استعلام شماره پلاک خودرو، متهم دستگیر شد. وی در بازجویی‌ها به زخمی کردن راننده تیبا و واردکردن خسارت به‌خودروی او اقرار کرد و انگیزه‌اش را خشم آنی دانست. وی گفت: سرگرم صحبت با فردی بودم که از او 100میلیون طلب داشتم و چون او حاضر نمی‌شد پولم را پس دهدعصبانی بودم. همزمان راننده تیبا با من کورس گذاشته بود.

نمی‌دانم چه شد که یک لحظه چشمم به تبری افتاد که داخل ماشین بود. بی‌آنکه بفهمم به سمت راننده تیبا هجوم بردم. باور کنید اصلا در آن لحظه متوجه نشدم که کودکی داخل ماشین است، ‌اگر می‌دانستم هرگز با تبر به سمت راننده تیبا حمله نمی‌کردم. این متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران آگاهی پایتخت قرار گرفت.

کد خبر 405568

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha