همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: مردم به ویژه بیماران خاص و صعب‌‌العلاج، نگران تامین داروی مورد نیاز خود نباشند.

وزیر بهداشت

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از وبدا، سيد حسن هاشمي، درباره خروج آمریکا از برجام و تاثیر آن بر تغییرات قیمت دارو و تجهیزات پزشکی گفت: بخشی از نگرانی مردم از برجام در همه حوزه‌ها، حنبه روانی دارد اما آنچه رییس جمهور و معاون اول در مورد کالاهای اساسی و از جمله دارو اعلام کردند، تغییرات نرخ کالاهای اساسی در سال 97، کمتر از نرخ تورم است و ما نیز قیمت دارو و تجهیزات پزشکی را مدیریت می‌کنیم.

او اظهار داشت: جامعه داروسازی کشور و کارخانجات تولید دارو و تجهیزات پزشکی که بخشی از مواد اولیه دارو یا تجهیزات پزشکی را وارد می کنند، فرزندان همین کشور هستند و حساسیت آنها در مورد خدمت رسانی به موقع و منصفانه به مردم، کمتر از وزارت بهداشت نیست و همه رعایت می‌کنند و متوجه هستند که هیچ هزینه ای نباید برای مردم ایجاد شود که مردم احساس کنند، تفاوتی ایجاد شده است.

وزیر بهداشت تاکید کرد: مردم و به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج نگران تامین داروی مورد نیاز خود نباشند و هر روز جلسات زیادی در این زمینه برگزار می‌شود و مسئولان این حوزه از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند که از دل و جان، وقت و انرژی می‌گذارند.

هاشمی با بیان اینکه در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، اقدامات مناسب و هماهنگی انجام می‌شود، افزود: در بدترین شرایط هم نباید نگرانی در مورد تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای بیماران وجود داشته باشد.

کد خبر 405116

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha