چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران از تشکیل کارگروه مقابله با گرد و غبار در استان تهران و تدوین برنامه‌ای در این زمینه خبر داد.

آلودگی هوا

محمد رستگاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در آخرین جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران - که حدود دو هفته پیش برگزار شده بود - مقرر شد که کارگروهی مجزا برای مقابله با پدیده گرد و غبار در استان تهران تشکیل شود.

وی با بیان اینکه نمایندگانی از استانداری، محیط زیست، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی در کارگروه مقابله با گرد و غبار استان تهران حضور دارند، تصریح کرد: اولین جلسه این کارگروه امروز (۱۹ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش بارش طی سال گذشته، امسال شاهد آلودگی هوا با منشا گرد و غبار خواهیم بود و همین دغدغه سبب تشکیل این کارگروه شده است.

رستگاری با اشاره به اینکه موضوع گرد و غبار، پیچیده‌ و تخصصی است، گفت: امیدواریم در کارگروه گرد و غبار استان تهران بتوانیم برنامه مقابله با گرد و غبار در استان تهران را تدوین کنیم.

وی در پایان اظهارکرد: پس از تدوین این برنامه با همکاری دستگاه‌های مربوط برنامه مقابله با گرد و غبار در استان تهران را عملیاتی خواهیم کرد تا بتوانیم اثرات این منبع آلودگی هوا را نیز کاهش دهیم.

کد خبر 405021

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha