همشهری آنلاین: نخستین قسمت از فصل اول مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم ساعت ۲۱ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

سریال پایتخت

به گزارش همشهري آنلاين، در فاصله دو هفته تا آغاز ماه مبارك رمضان و در شرايطي كه شبكه‌هاي اصلي چند سريال تازه براي پخش در اين ماه آماده كرده‌اند، آي‌فيلم مهم‌ترين ساعت جدول پخش خود را در اختيار يكي از محبوب‌ترين مجموعه‌هاي چند سال اخير قرار داده است. با پايان يافتن «آواي باران»، حالا نوبت به نقي معمولي و خانواده و دوستان رسيده تا هر روز ساعت 21 در دو قسمت مهمان خانه‌هاي مردم شوند.

تا امروز پنج فصل از سريال «پايتخت» از شبكه يك پخش شده و آي‌فيلم پيش از اين هم چهار فصل گذشته را در قالب يك مجموعه روانه آنتن كرده بود. از آنجا كه هر روز دو قسمت اين سريال پخش مي‌شود، مخاطبان تلويزيون مي‌توانند تا پايان رمضان به تماشاي هر پنج فصل آن بنشينند. سه فصل اول «پايتخت» حال و هواي نوروزي داشت و فصل چهارم در ماه مبارك رمضان روايت مي‌شد. فصل پنجم هم نوروز امسال از شبكه يك به نمايش درآمد.

اگر تمام قسمت‌هاي پخش‌شده «پايتخت» را كنار هم بگذاريم، به عدد جالب توجه 80 قسمت (كمي بالا يا پايين) مي‌رسيم و اگر شش روز در هفته دو قسمت آن از ساعت 21 تا حوالي 22:30 روي آنتن برود، پخش اين سريال محبوب نزديك دو ماه (غير از شب‌هاي قدر) ادامه خواهد داشت. به اين ترتيب، تا دو هفته پس از پايان ماه رمضان هم قهرمانان فصل‌هاي پنج‌گانه «پايتخت» در بهترين زمان ممكن مقابل چشم بينندگان قرار مي‌گيرند.

ديگر سريال‌هاي تازه شبكه آي‌فيلم «فوق سري» و «اشك‌ها و لبخندها» هستند كه پخش هر دو تا پيش از ماه رمضان به پايان مي‌رسد؛ اولي مجموعه نوروزي شبكه يك در سال 94 بود و يك سريال پليسي با مايه‌هاي كمدي به كارگرداني و بازي مهدي فخيم‌زاده است. اين مجموعه 13 قسمتي داستان جابه‌جا شدن يك افسر پليس و يك خلافكار را روايت مي‌كند و هر روز ساعت 17 روي آنتن مي‌رود. حبيب دهقان‌نسب، فريبا كوثري، شقايق فراهاني و محمد صادقي ديگر بازيگران «فوق سري» هستند.

«اشك‌ها و لبخندها» را هم مي‌توانيد هر روز ساعت 16 از آي‌فيلم تماشا كنيد؛ مجموعه‌اي به كارگرداني حسن فتحي كه روايتي طنازانه از زندگي يك خواهر و برادر عجيب و غريب پيش چشم تماشاگران قرار مي‌دهد. مهدي هاشمي، گوهر خيرانديش، هومن برق‌نورد، ليلا اوتادي، برزو ارجمند، كيانوش گرامي، شهره لرستاني و سينا رازاني در اين سريال بازي كرده‌اند. «اشك‌ها و لبخندها» نخستين بار سال 88 پخش شد و چندان ديده نشد.

کد خبر 404488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha