همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از وزش باد نسبتا شدید در برخی مناطق خبر داد.

باران

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش بینی هواشناسی از چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در شمال غرب، غرب و به صورت پراکنده در جنوب غرب و دامنه‌های البرز غربی و زاگرس مرکزی و از پنجشنبه با تقویت سامانه مذکور علاوه بر نیمه غربی مناطق مرکز و برخی مناطق جنوب و شرق کشور نیز ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز جمعه مناطق شمال غرب، مرکز و جنوب شرق کشور، دامنه‌های زاگرس غربی، مرکزی و جنوبی و دامنه‌های البرز مرکزی بارش رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهند داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در شمال شرق و شرق کشور وزش باد نسبتا شدید رخ می‌دهد، گفت: در برخی مناطق جنوب شرق، ‌ گرد و خاک دور از انتظار نیست، همچنین خلیج فارس و دریای عمان امروز مواج هستند.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، گفت: آسمان تهران پنجشنبه نیمه ابری تا ابری و احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و روز جمعه نیمه ابری در بعضی ساعات ابری با احتمال رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 404321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha