همشهری‌آنلاین: شهردار منطقه ۴ گفت: با توجه به بارش‌های بهاری و برودت نسبی هوا در اردیبهشت ماه،گشت‌زنی و کمک‌رسانی ویژه به آسیب‌دیدگان وکارتن‌خواب‌های سطح منطقه آغاز شد.

سید علیرضا حسینی، شهردار منطقه 4 با بیان این مطلب گفت: در راستای ارتقاء سطح امنیت و آرامش فکری شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی ، طرح جمع‌آوری آسیب‌دیدگان و کارتن‌خواب‌ها در روزها و شب‌های بارانی در سطح محلات ۲۰ گانه در دستور قرار گرفت.

به گزارش ایسنا،حسيني با اشاره به این‌که فضای تجمع این افراد در نقاط بی دفاع شهری است، افزود: براي جلوگیری از تجمع این افراد در حاشیه بزرگراه‌ها ، زیر پل‌ها ، بوستان‌های بزرگ و نقاط بی دفاع شهری و ..... تیم های ویژه گشت‌زنی نسبت به جمع‌آوری افراد آسیب دیده و بی‌خانمان با همکاری مراکز درمانی اقدام خواهند کرد.

شهردار منطقه 4 افزود: از شهروندان خواهش می‌شود درصورت مشاهده و حضور این افراد، با شماره ١٣٧ تماس بگیرند تا در کمترین زمان مراتب انتقال این افراد به سامانسراها و مراکز درمانی انجام شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران ، او درباره برنامه‌های مرکز خدمات اجتماعی منطقه در سال‌جاری گفت: کارگاه‌های آموزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی با موضوع پیشگیری از اعتیاد در مرکز خدمات اجتماعی منطقه چهار برگزار می‌شود. همچنین این کارگاه ها به صورت دوره‌ای و براي آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درباره ترک اعتیاد و سالم زیستن بعد از مراحل بهبود از اعتیاد برگزار شد.

کد خبر 404249

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha