همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: گروهی که قصد داشتند در استان عملیات خرابکارانه انجام دهند و حداقل ۱۰ شخصیت را ترور کنند توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

تسنیم نوشت:  سردار ناصر اصلانی در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره گل‌ها در دهکده ساحلی چی چست ارومیه اظهار داشت: جای تقدیر دارد که شهرداری ارومیه در روزهای مبارک اعیاد شعبانیه جشنواره گل‌ها را برگزار می‌کند

وی خاطرنشان کرد: نهم اردیبهشت ماه مصادف با روز شوراها برگرفته از مردمی بودن انقلاب اسلامی است و اقدامات شهرداری و شورای شهر در متحول کردن ارومیه به ویژه حوزه عمرانی و حمل و نقل که بسیاری از معضلات اجتماعی را از بین برده جای تشکر کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: نظام اسلامی مخالف شادی کردن مردم نیست و هر کشوری قوانین خود را دارد.

وی خاطرنشان کرد: گروهی که قصد داشتند در استان عملیات خرابکارانه انجام دهند و حداقل 10 شخصیت را ترور کنند، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌هایی چون گل‌ها در سایه امنیتی است که در سایه تلاش‌های غیور مردان این مرز و بوم روی داده است.

روح الله حضرت پور بیان کرد: توسعه کنونی شهر ارومیه در سایه همدلی و اتحاد رقم خورده است.

وی افزود: فضای کنونی حاکم در دهکده تفریحی و گردشگری با تلاش‌های بیش از یک سال نیروهای تلاشگر مدیریت شهری ایجاد شده است که این اقدامات قابل تحسین و تقدیر است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایندگان مردم ارومیه مدیون مردم و در کنار آن‌ها هستند.

کد خبر 404141

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha