همشهری آنلاین: خانواده مرحوم هادی نوروزی با انتشار پیامی از وزیر ورزش، سرپرست باشگاه پرسپولیس و کاپیتان سرخپوشان تشکر ویژه کردند.

هانی نوروزی

به گزارش مهر، در پیام تشکر نوروزی آمده است:

«با سلام و ادب به خانواده بزرگ ورزش و فوتبال ایران.
برای این لحظه شیرین و این افتخار بزرگ و برای اینکه یادگار هادی عزیزمان برای ثانیه‌هایی به نوعی خاص‌ترین کاپیتان تاریخ فوتبال باشد و پرسپولیس قهرمان لیگ، خیلی‌ها در باشگاه و تیم و خانواده بزرگ پرسپولیس زحمت کشیده، سختی‌ها به جان خریدند و خون دل‌ها خوردند.

این لطف خدا بود و افتخاری ماندگار که خانواده بزرگ ورزش و پرسپولیس به پاس زحمات هادی عزیز و برای شادی روح او و دل هانی و هانا و خانواده نوروزی آفرید تا هانی در قاب قهرمانی باشد و جام را با بزرگی و پیگیری های آقا جلال او اول بالای سر ببرد. خدا را هزار مرتبه شکر. همه شما هانی را فرزند این فوتبال دانستید و بزرگی کردید و کابوس تلخ فصل قبل را از ذهن‌اش برای همیشه پاک کرده و جایش مهربانی و یک خاطره زیبا و جاودانه را در قلبش کاشتید و روح هادی عزیزمان را به آرامش رساندید.

ما دیروز در اینستاگرام از همه عزیزانی که پیگیر بودند تا این اتفاق رخ دهد تشکر کردیم. باز هم از آقای وزیر و همکارشان آقای ناظمی ممنونیم و یادمان نمی‌رود آقای وزیر فصل قبل علاوه بر دلجویی با حرف های معلمانه خود به هانی درس‌های بزرگی دادند و این بار هم با دستور خود همه چیز را مهیا کردند و در ورزشگاه هم دغدغه‌شان هانی بود و خواسته قلبی هواداران.

از آقای گرشاسبی که دلسوزانه با آقا جلال همه کارها را با وزارتخانه، فدراسیون، یگان ویژه و سازمان لیگ هماهنگ کردند تشکر می‌کنیم. در این میان آقای مهرداد میناوند که به اتفاق جلال حسینی از دو ماه پیش به ما پیغام دادند که این کار انجام می‌شود و مدیریت باشگاه که مدام روز گذشته با وزارتخانه، فدراسیون، سازمان لیگ، یگان ویژه و کانون هواداران در حال برنامه ریزی و تلاش بودند تا این اتفاق به بهترین شکل ممکن رخ دهد ممنونیم. همه شما کاری کردید هانی و هواداران به آرزوی خود برسند.

وظیفه می‌دانیم همچنین از لطف رسانه‌ها و محبت آقایان برانکو، پیروانی، پیوس، ماهینی و تک تک اعضای تیم و خانواده‌های‌شان تشکر کنیم و این را هم بگوییم علی آقای کریمی دقیقه 24 همچون هواداران با دست تکان دادن و بوسه فرستادن برای هانی لحظه‌ای برای او خلق کرد که مدام از دیشب آن را یادآور می‌شود.

آقا جلال و مهرداد عزیز، دیروز در حق هانی پدری کردید و هرگز زحمات شما و آقای وزیر و گرشاسبی را از یاد نمی‌بریم. در این وسط فردی هم بود که بسیار تلاش کرد اما مدام اصرار می‌کند هرگز نامی از او نبریم و می‌گوید من هم مثل هواداران به آرزویم رسیدم.

در پایان هانی را نه فقط فرزند هادی که نماینده هواداران روی سکوی قهرمانی می‌دانیم و این قهرمانی پاک و مقتدرانه را خانواده بزرگ پرسپولیس و هواداران با معرفت تبریک می‌گوییم. گوارای وجودتان. ان‌شالله هفتمین قهرمانی آقا جلال و هت تریک برانکوی عزیز و شاگردانش.

خانواده هادی نوروزی

کد خبر 403996

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha