همشهری آنلاین: تیم فوتوالی کشورمان که به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی صعود کرده بود، در یک چهارم نهایی به مالزی باخت و به نیمه نهایی نرسید.

Footvolley

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، با توجه به این که تیم نپال، حریف دوم تیم ایران دیر به محل مسابقات اعزام شد و نتواست مقابل تیم کشورمان حاضر شود، لذا کمیته مسابقات نتیجه این بازی را دو بر صفر به سود تیم ایران اعلام کرد و بدین ترتیب تیم ملی فوتوالی بعد از پیروزی روز اول برابر کره جنوبی، صاحب دومین برد متوالی خود شد.

تیم کشورمان در سومین مسابقه خود نيز در یک بازی برتر و با حساب دو بر صفر هند را مغلوب کرد و با اقتدار صدرنشین شد و به عنوان تیم نخست به جمع 8 تیم برتر راه یافت.

تیم کشورمان در این مسابقه با نتایج 18 بر 9 و 18 بر 10 هند را شکست داد.

اما تیم کشورمان روز پنجشنبه (6 فروردين) در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات برابر تیم قدرتمند مالزی دو بر یک شکست خورد و نتوانست به جمع چهار تیم برتر دنیا برسد.

در گیم نخست تیم مالزی 18 بر 12 به برتری دست یافت، اما در گیم دوم ملی پوشان کشورمان در یک مبارزه جانانه و میلیمتری با حساب 19 بر17 به برتری رسیدند.

در گیم سوم نیز دو تیم سایه به سایه هم به پیش می‌رفتند، ولی این تیم حریف بود که با نتیجه 15 بر 13 پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

کد خبر 403946

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha