مجموع نظرات: ۰
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
۰ نفر

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش سرویس‌های مترو و پیش‌بینی اتوبوس در میادین اصلی شهر در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد.

نمایشگاه کتاب

محسن پورسیدآقایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلای تهران به ایسنا، گفت: سرویس‌های مترو در آن ایام افزایش می‌یابد و از همه میادین اصلی نیز اتوبوس پیش‌بینی شده و همچنین درنظر داریم که شرکت‌های حمل بار و پیک موتوری و... نیز در محل نمایشگاه مستقر شوند تا خریدهای مراجعین را حمل کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نیز از آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران در زمان برگزاری سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد. به گزارش همشهری، فرنوش نوبخت گفت: در این ایام فاصله حرکت قطارهای خط یک هر 4دقیقه یک‌بار خواهد بود.

فاصله حرکت قطارهای خط3 در روزهای جمعه و تعطیل 12دقیقه است که در ایام برگزاری نمایشگاه؛ فاصله حرکت قطارها به 9دقیقه کاهش می‌یابد. در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به‌جز کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط یک و 3، این آمادگی نیز وجود دارد که درصورت نیاز قطارهای فوق‌العاده در تمامی خطوط اعزام شوند.

کد خبر 403906

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha