چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
۰ نفر

حکم اعدام یکی از سرنشینان پراید شیشه دودی که با ربودن زنان و دختران در پایتخت، آنها را قربانی نقشه شوم خود می‌کرد، ‌اجرا شد.

متهم

به گزارش همشهری، این مرد متجاوز فرهاد نام داشت که با همدستی دوستش سعید از ابتدای سال 94نقشه شوم خود را اجرا کردند. آنها‌قربانیان خود را از بین زنان و دخترانی انتخاب می‌کردند که کنار خیابان منتظر تاکسی بودند. پس از سوار کردن آنها، با چاقو و دیگر وسایلی که داشتند، آنها را تهدید به مرگ می‌کردند و پس از انتقال آنها به اتوبان‌های اطراف تهران، اموالشان را به سرقت می‌بردند یا اینکه آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند. آنها طی چندین‌ماه فعالیت 15زن ودختر را به دام انداختند.

‎نخستین شاکی پرونده درشکایت خود چنین گفت: ساعت22ششم فروردین 94از محل کارم که یک مانتوفروشی در میدان هفت‌تیر است بیرون آمدم تا به خانه‌ام در خیابان گرگان بروم. آن شب سوار یک پراید مشکی‌رنگ که تصور می‌کردم مسافرکش شخصی است، شدم.

علاوه بر راننده، پسر جوانی هم روی صندلی جلو نشسته بود که فکر کردم مسافر است. مسافت زیادی طی نکرده بودیم که راننده یکدفعه تغییر مسیر داد. وقتی اعتراض کردم جوانی که روی صندلی جلو نشسته بود به سمتم حمله‌ور شد و با چکشی که در دست داشت تهدیدم کرد که اگر سکوت نکنم به سرم می‌کوبد و مرا می‌کشد. او حتی یک فندک از کیفش در آورد و مرتب آن را روشن می‌کرد و می‌گفت اگر سر و صدا کنی، با آتش می‌سوزانمت‎
.‎
دختر جوان ادامه داد: راننده به سمت تهرانپارس رفت. جوانی که فندک و چکش در دستش بود از من خواست هرچه پول و طلا دارم تحویلش دهم. من التماسشان کردم که رهایم کنند اما یکی از آنها بدون توجه به گریه‌ها و التماس‌هایم مرا به زور مورد تجاوز قرار داد و نیمه‌شب در همان خیابان رهایم کردند.

متهمان دستگیرشده 21ساله و 25ساله و سابقه‌دار بودند که در بازجویی‌ها اقرار کردند در پاتوقی شیشه‌ای با هم آشنا شدند و از همانجا بود که نقشه ربودن زنان و دختران و آزار و اذیت آنها را طراحی کردند. هردو اعتیاد به شیشه داشتند که می‌گفتند به‌دلیل توهمات ناشی از مصرف مواد دست به خلاف زده‌اند. با وجود این، این دو متهم هنگام محاکمه در دادگاه کیفری منکرتجاوز شدند اما تهدید، آدم‌ربایی و سرقت را گردن گرفتند.

حال آنکه همه شاکیان با دیدن متهمان وحشت زده شدند وگفتند که یکی از متهمان به نام سعید کتکشان می‌زد و این فرهاد بود که اقدام به تجاوز می‌کرد. با این حال یکی از قربانیان گفت که هم فرهاد و هم سعید به او تجاوز کرده‌اند. قضات دادگاه کیفری در نهایت فرهاد را به اتهام تجاوز به اعدام و سعید رابه اتهام سرقت، ‌آدم‌ربایی و تهدید به 25سال حبس و شلاق محکوم کردند. این حکم به تأیید قضات دیوان عالی کشور رسید و برای اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شد. فرهاد چهارشنبه گذشته در محوطه زندان رجایی‌شهر پای چوبه‌دار رفت و به سزای اعمالش رسید.

کد خبر 403776

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha