تحقیقات درخصوص سقوط اسرارآمیز خانم‌دکتر از طبقه نوزدهم برجی مسکونی، توسط تیم جنایی آغاز شده است.

حوادث

به گزارش همشهری، بامداد چهارم فروردین‌ماه گزارش مرگ اسرارآمیز زنی 39ساله به قاضی سیدسجاد منافی‌آذر، بازپرس جنایی تهران اعلام شد.

قربانی دکتر روانشناسی بود که از طبقه‌19برجی در تهران به پایین سقوط کرده و جانش را از دست داده بود. با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد این زن که همسر و 2فرزند داشته یک شب پیش از حادثه به خانه مادرش رفته و فرزندانش را به او سپرده بود. او سپس به خانه خود بازگشته و گویا شب حادثه مهمان داشته است. اما مهمانان وی می‌گفتند وقتی دیدند خبری از زن جوان نیست به‌دنبال او گشتند و متوجه شدند که او از طبقه‌19خانه‌اش به پایین سقوط کرده و جانش را از دست داده است.

در چنین شرایطی، ‌قاضی جنایی دستور انتقال جسد وی به پزشکی قانونی را صادر کرد؛ ضمن اینکه مادر این زن جوان با مراجعه به دادسرای جنایی تهران اعلام کرد، مرگ دخترش مشکوک و بعید است که ماجرا خودکشی باشد، چرا که وی هیچ مشکلی نداشت و حتی شب حادثه مهمان در خانه‌اش بوده است. در چنین شرایطی، تیمی از کارآگاهان جنایی با دستور قاضی جنایی پایتخت مأمور شدند تا به تحقیق از همسر و مهمانانی که آن شب در خانه قربانی بودند بپردازند تا راز سقوط وی فاش شود.

کد خبر 403656

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha