همشهری آنلاین: روسای سه قوه در پایان نشست مشترک قوای مقننه، مجریه و قضاییه در مجلس بر ضرورت همفکری و هماهنگی در زمینه حل مشکلات کشور و خصوصاً تامین امنیت سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه و رفع موانع در این زمینه تاکید کردند.

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور پس از پایان نشست مشترک دولت و مجلس در یک نشست خبری اظهار کرد: در این جلسه مشکلات و مسائل مورد نیاز و مطالبات مردم مورد بحث قرار گرفت، نمایندگان مجلس و روسای قوا صحبت کردند و نکته بسیار مهم این بود که همه همفکر و هم‌نظر بودیم.

وی اضافه کرد: ما با مشکلاتی مثل مشکل کم‌آبی و به دلیل کمبود نزولات جوی مواجه هستیم، ممکن است در منطقه با مشکلاتی مواجه باشیم و مسائلی راجع به برجام داریم و ممکن است بدعهدی‌هایی انجام شود که باید برای همه آنها برنامه لازم را داشته باشیم.

روحانی با بیان اینکه دولت نظرات خود را در این جلسه ارائه کرده است،‌ گفت: ما هم برای مساله آب کارگروهی تشکیل دادیم که قرار است به صورت منظم درباره تصمیمات اتخاذ شده اطلاع‌رسانی کنند و هم در زمینه مسائل اقتصادی دولت تصمیمات خوبی اتخاذ کرده از جمله در مساله ارز پیش‌قدم شده که احیانا با مشکلی روبه‌رو شویم آن را پیش‌بینی کنیم و برایش برنامه‌ریزی انجام دهیم.

رئیس‌جمهور یادآور شد: مردم مطمئن باشند که نیاز ارزی در زمینه واردات یا خدماتی که مردم نیاز به ارز دارند تامین می‌شود، دولت ارز کافی را در اختیار دارد و آن را در اختیار مردم قرار می‌دهد. البته در حال حاضر شرایط و سیستم جدیدی وجود دارد و در برخی امور نیاز به آیین‌نامه‌هایی است و هر روز جلساتی تشکیل می‌شود و آیین‌نامه‌ها ابلاغ می‌شود. مردم نباید هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه داشته باشند.

کد خبر 403453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha